ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כל מה שרציתם לדעת על ביטוח מקיף לרכב

נכון, אף נהג אינו מחויב לעשות ביטוח מקיף לרכב, אבל זכות זו מקנה יתרונות רבים, במקרים הבלתי צפויים שעלולים לקרות תוך כדי השימוש ברכב. השם של הביטוח המקיף מצהיר כוונות לגבי מה שהוא מכיל: הכיסוי הבסיסי שיעניק זה כיסוי במקרים של תאונה, התהפכות הרכב והחלקתו על הכביש – למשל אפילו בתאונה עצמית כתוצאה מגורמים מחליקים על הכביש, גניבת הרכב, פגיעה בו בזדון, שריפתו ועוד. התנאי הבסיסי לקיום הפוליסה הוא עמידה בתנאי הפוליסה – לקיים את החוק ולנהוג עם ביטוח בתוקף נכון לזמן האירוע, ברשות בעלי הרכב ולא תחת השפעה של סמים או אלכוהול.

פיצוי לפי גובה כיסוי הפוליסה
התמקחתם קשות בתחילת תקופת הביטוח ואפילו עשיתם ביטוח מקיף באינטרנט, השגתם את המחיר הזול ביותר שיכולתם להשיג, ועכשיו אתם מבינים שקיבלתם הרבה פחות? זה אולי נובע מהעניין שלא בדקתם בדיוק מה אתם מקבלים, או שלא לקחתם בחשבון שתזדקקו לכך? לכל סכום שמשולם בסעיף הביטוח על ידי המבוטח יש תקרת פוליסה מותאמת. המשמעות היא הנהג יקבל עד גובה התקרה במידה ויתבע פיצויים, לא מעבר לכך.

יתרונות הביטוח המקיף באינטרנט
אם שמים לב לכך, בהשוואות מחירי ביטוח רכב באינטרנט אין תוצאות סופיות שמרצדות על גבי המסך. לאחר שממלאים את טופס ההשוואה, ממתינים למספר שיחות מנציגי חברות ביטוח שונות, ואז אפשר להשוות ולקבל נתונים באופן "חי". זה השלב שבו יש להתעניין באשר לשירותים שניתנים בתמורה למחיר הזול, ולהשוות את ההצעות.

ביטוח במחירים זולים
מי שלא צבר בשלו השנים האחרונות תביעות ביטוח או שלילות רישיון, ואפילו נמצא מעל לגיל 24 או 30 – ורצוי שיהיה לו עבר ביטוחי גם, הרי שהוא הנהג שיקבל מחיר זול ביותר של פוליסה. רצוי להצטייד בטופס שמציין היעדר תביעות בשנה האחרונה, ולהוכיח זאת לחברת הביטוח הבאה שתהיה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר