ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה זה ביטוח מקיף משלים

חוק ביטוח החובה צומצם בשנת 1990 ולכן בעקבותיו החלו חברות הביטוח להציע לבעלי רכבים ביטוח משלים, אשר מהווה תוספת לפוליסת ביטוח החובה. הביטוח המשלים הוא איננו חובה, והכיסוי שלו מעט נרחב יותר משל פוליסת ביטוח החובה הסטנדרטית הקבועה בחוק. למשל, במקרה ותוך כדי פריקת סחורה מן הרכב שלכם, נפגע עובר אורח. ישם כל מיני סוגים של גבולות אחריות של ביטוח משלים זה, וניתן להרחיב אותם תמורת תשלום נוסף.

מה ההבדל בין ביטוח חובה לביטוח מקיף?
פוליסת ביטוח חובה שונה בתכלית מפוליסת ביטוח מקיף משום שלשני פוליסת ביטוח הרכב הללו מטרות שונת וכיסויים שונים. ביטוח חובה מגן מפני פגיעת בגוף ובנפש, בעוד ביטוח מקיף מגן ומפצה מקרים של נזקים לרכוש. לרוב, שתי הפוליסות נרכשות באופן נפרד, ולא חובה לרכוש אותן באותה חברת ביטוח. למרות זאת מומלץ לעקוב אחרי תאריכי התוקף של הפוליסות כדי להיות בטוחים שאנו תמיד מכוסים ויש מי שדואג לנו.

מי לא חייב לעשות ביטוח חובה?
ישנם אנשים או מקרים שלא מחייבים רכישה של ביטוח חובה לרכב. למשל, אם אתה מחזיק רישיון נהיגה, אך אין לך רכב בבעלותך אזי אינך חייב בביטוח חובה. למרות זאת, לפני נסיעה בכלי רכב יש לוודא כי קיימת לו פוליסת ביטוח חובה בתוקף המכסה אותך. בנוסף לכך, מי ששוכר רכב בחבר השכרת רכב אינו חייב בביטוח חובה, נוסעים מתלווים ברכב שאינם הנהג, או הולכי רגל.

מה מחירה של פוליסת ביטוח רכב?
מחירה של פוליסת ביטוח רכב תלוי במספר גורמים, ולכן ייתכן מצב שבו אותה פוליסת ביטוח תימכר לצרכנים שונים במחיר שונה. רוב הגורמים שמהווים את מחירה של פוליסת הביטוח הם גורמים המגלמים בתוכם את מידת הסיכון אותה לוקחת חברת הביטוח בבואה לבטח נהגים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר