ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכב מליסינג

נכון, חברה להשכרת רכב מספקת שירות להשכרות במיוחד כשמדובר על השכרות קצרות מועד. זה חוסך לשוכרים להתעסק עם יותר מדי סידורים וככה מקבלים את כל העסקה ב"חבילה" אחת. גם כשמדובר בליסינג ובהשכרה לתקופה בינונית כלומר לכמה חודשים טובים, גם אז חברת הליסינג מעניקה את השירות הזה לשוכרים דרכה. חברת הליסינג אמנם עשויה לאפשר לשוכר לבחור בעצמו את הביטוח שמתאים לו מתוך ההיצע, אולם הוא יכול לנסות ולבקש לקבל הצעת ביטוח רכב מחברת ביטוח אחרת, ואולי להוזיל אפילו את העלויות. הביטוח לרכב אם כן הוא חלק חשוב מהתשלום לחברת הליסינג.

איך להוזיל עלויות בליסינג?
אם לביטוח הרכב יש חלק נכבד מעלות השכרת הרכב, אז אולי רצוי לפעול דווקא במסלול של הביטוח להוזלת העלויות. השיטה עשויה לפעול באותה דרך שבה משווים מחירים בין פוליסות הביטוח בחברות הביטוח השונות, אולם יש לקחת תמיד בחשבון שמדובר בפרק זמן קצר ביותר להשכרה, מה שמעלה במקצת את המחירים באופן יחסי.

כך תעשו ביטוח רכב זול
קודם כל, אם ישנה חובה לעשות ביטוח רכב – ביטוח חובה הוא היחיד שהחוק דורש בקיומו. מעבר לכך לא חייבים לעשות ביטוח מקיף. חושבים שיש סיכוי שתיקלעו לתאונה או לחבלה או נזק כל שהוא ברכב? רצוי לעשות גם ביטוח מקיף, שכן היחס בין ההוצאות הפועל ללא ביטוח וכשישנו ביטוח מקיף יכול לנסוק למאות אחוזים.

אולי ישנו החזר כספי?
עובדי חברות וארגונים לפעמים מקבלים רכב דרך החברה בחכירה בליסינג תפעולי. לעתים קרובות מדובר בהטבה חסכונית. על אחת כמה וכמה כשמדובר בביטוח לרכב שהחברה עשויה לספק החזרים בגינו. היום אין צורך להיות בעלים של רכב ולשלם מחיר מלא כדי ליהנות מכל היתרונות שיש בשימוש. אפשר ליהנות באופן משתלם מהליסינג התפעולי ולהשיג אף הנחות בנושא.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר