ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב למסורבי ביטוח

מי שברשותו רכב, חייב לדאוג לעניין ביטוח רכב חובה, כפי שהחוק דורש. ביטוח חובה הוא רק אחד משלושת סוגי הביטוח שמוצעות לנהגים, אולם הוא היחיד שנדרש על פי החוק. הביטוח הזה דואג להשיב כספים למי שנפגע בגופו מפגיעת הרכב, ויש להפעיל אותו בכל פעם שישנה תאונת דרכים עם חשש לנפגעים או כשישנה פגיעה – ולו פגיעה בנפש, מאותה תאונת דרכים. ביטוח מקיף לעומת זאת הוא ביטוח "זכות", שמכסה נזקים שנגרמו לרכב עצמו, ובכלל זה גניבתו, שריפה, תאונה או פגיעה בזדון. חברות הביטוח מתמחרות את הפוליסות השונות לפי סוגי הנהגים השונים.

קיומן של תביעות ביטוח קודמות
בעלי רכבים שהגישו בעבר תביעת ביטוח רכב (בטווח של שלוש שנים לאחור) כל שהיא, יודיעו לחברת הביטוח כי עשו כן. חברת הביטוח תראה בכך את הגדלת הסיכוי שבעל הפוליסה יכול להפעיל שוב אותה ולתבוע את הביטוח, לכן כדי להבטיח שאותם נהגים שמעורבים יותר בתאונות דרכים או בתביעות ביטוח יחשבו פעמיים אם להפעיל את הפוליסה שוב, ובעצם יכסו באמצעות מחיר הפוליסה המוגדל את ההוצאות האפשרויות העתידיות בגין תביעה אפשרית.

סירוב של חברת הביטוח לחדש פוליסה
חברת הביטוח אינה מחויבת לערוך ביטוח מול כלל הלקוחות, היא יכולה לשמור לעצמה את הזכות לסרב למבוטח "מסוכן" לעשות ביטוח, או לסרב למי שאינו מציית לדרישותיה (לדוגמה – שינוי מיגון באמצע תקופת ביטוח) לעשות ביטוח כל שהוא דרכה. מסורבי הביטוח יכולים לפנות לחברות ביטוח אחרות, כשהמוצא האחרון הוא למעשה "חברת הפול".

מה עם השוואת מחירים?
גם מי שיעשה השוואת מחיר ביטוח רכב ישים לב לעליית במחירי הפוליסות כתוצאה מאותם פרמטרים שגרמו לו להיות מסורב ביטוח אצל חברות הביטוח האחרות, אולם ההשוואה עוזרת למצוא את פוליסת הביטוח המשתלמת ביותר מביניהן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר