ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירי ביטוח חובה לפרטיים

אם אתם חושבים שאתם משלמים הרבה מאוד כסף בעבור ביטוח חובה לרכב, יש חשש שאתם צודקים במאה אחוז. הרבה מאוד חברות ביטוח מנצלות את העובדה שאנו צרכני הביטוח לא תמיד בודקים מה קורה בשוק ביטוחי הרכב כאשר אנו רוכשים פוליסת ביטוח חובה, ומשלמים לחברה הראשונה שאנו נתקלים בה. על ידי רכישת פוליסות ביטוח חובה בצורה של צרכנות נבונה, ניתן לחסוך הרבה מאוד כסף מדי שנה. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להשוות מחירים.

מה זה בכלל ביטוח חובה?
פוליסת ביטוח חובה היא פוליסת ביטוח שתפקידה לדאוג לנו לפיצוי כספי במידה ונגרמו לנו פגיעות או פציעות הדורשות טיפול רפואי שעלול להיות יקר. כל שכל ההוצאות הרפואיות של מי שנפגע בתאונת דרכים מכוסים על ידי חברת הביטוח. ביטוח זה מכסה לא רק את הנהג ויושבי הרכב אלא גם הולכי רגל שנפגעו מן הרכב הפוגע. הביטוח מכסה את כולם ללא קשר למי אשם בתאונה.

ממה מורכב מחירה של פוליסת ביטוח חובה?
פוליסת הביטוח מגלמת בתוכה את מידת הסיכון שחברת הביטוח לוקחת כאשר היא מבטחת לקוח. למרות זאת בכל הקשור לביטוח חובה המחירים די קבועים ואינם משתנים כמעט מלקוח ללקוח. לפני לא הרבה זמן מחירי ביטוח החובה היו קבועים בחוק, ושוק ביטוח החובה היה סגור לתחרות. כיום לאחר שנפתח השוק ומחירי ביטוח החובה יצאו מפיקוח, חברות הביטוח השונות מציעות מחירים שונים על פוליסות ביטוח חובה.

כיצד רוכשים ביטוח חובה בזול?
הדרך הטובה ביותר להשיג מחירים טובים בביטוח היא פשוט להעלות את כושר המיקוח שלנו על ידי הגברת המודעות הצרכנית שלנו. על ידי השוואת מחירים ברשת האינטרנט ניתן לבדוק מה קורה בשוק הביטוח נכון למועד רכישת הפוליסה, ולהשיג את המחירים הטובים ביותר בשוק.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר