ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכבים

קניתם רכב בשעה טובה, אין צורך יותר בתחבורה ציבורית, לא במוניות ואפילו לא ברכבות ,כי יש לכם עכשיו את הרכב שלכם, אבל רגע, ביטוח חובה כבר עשיתם?

מהו ביטוח חובה?
במדינת ישראל ישנה חובה לפוליסת ביטוח רכב. ללא ביטוח החובה לא ניתן לעלות ולנהוג על הכביש מבחינה חוקית כי ביטוח חובה כשמו הוא- חובה. ביטוח החובה  הוא הביטוח היחיד במדינת ישראל שהוא חובה.

בשנת 2004 יושמה רפורמה בביטוח הרכב, המשמעות של רפורמה זו היא שאין ביטוח אחיד לכולם, כלומר, ישנה תחרותיות של השוק בביטוח זה, כלומר, ישנם הבדלי מחיר בין חברות הביטוח.
חשוב ביותר לבדוק היטב לפני שמבצעים ביטוח חובה היכן אתם מבטחים ומה המחיר שאתם משלמים על כך. חשוב לדעת כי לא כל חברת ביטוח מחוייבת לבטח כל לקוח, ההתניה היא בעברו של נהג הרכב,במידה ולנהג ישנן עבירות רבות רשאית חברת הביטוח לסרב על ביטוח נהג זה מסיבה ברורה, עברו של הרכב גם הוא אינדיקטור להסכמת חברת הביטוח בביטוח הרכב, ככל שהרכב עבר יותר תאונות סביר להניח כח חברת הביטוח לא תשוש לבטח אותו. לשם כך קיים גוף הנקרא: "פול" החובה עליו לבטח כל רכב של כל אדם אך החסרון בו הוא תעריפי הביטוח הגבוהים (גבוהים בכ-20 אחוז ממחירי השוק).


 אז בבואכם לבטח את רכבכם מומלץ לבדוק היכן אתם מבצעים את הביטוח והאם אתם משלמים מחיר סביר- ומי ייתן ולא תזדקקו לממש את הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר