ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה מקיף וצד ג´ לעגלת נגרר

אם לפני פחות מיובל היו רק נגררים בודדים על הכביש (בעיקר לצורך שירות ובטח פחות של אנשים פרטיים). מאז אותו עידן נתן למצוא על כבישי הארץ והעולם סוגים שונים של נגררים. אנשים משתמשים בהתקנים נגררים כדי להעביר את התחביב שלהם ממקום למקום, יש מי שמקצועו (גננות, שיפוצים ועוד) מצריך שימוש בנגרר ויש חקלאים שמעבירים בעלי חיים כמו למשל סוסים בנגררים מיוחדים. הנגררים של היום עשויים מחומר עמיד ולעתים כולל גם אבזור נלווה – חלונות, כיסויים, סולמות, תאי קירור ועוד.

ביטוח עבור נגררים
אפילו עבור אותו כלי רכב פסיבי שמונע רק דרך החיבור שלו לכלי רכב ממונע זקוק לביטוח, גם כשהוא חונה בצד ללא תזוזה. החיבור אל כלי הרכב הגורר אותו אינו פוטר אותו מביטוח חובה לנגרר על פי החוק. מי שעושה ביטוח עבור אותו נגרר, יכול לבחור אם לעשות ביטוח מקיף וגם ביטוח צד ג´, שכן דווקא כלי רכב מסוג זה מאלץ היגוי מעט שונה, במיוחד בעיקולי דרכים ובחנייה.

תנאים בביטוח נגרר
גם את הנגרר עצמו יש לרשום במשרד הרישוי ולהצמיד לו לוחית רישוי של הרכב הגורר, משום שהנגרר מסתיר את הלוחית לעיני שוטר תנועה או מצלמות. גובה הפוליסה תיקבע על פי משקל, השימוש שלו, יכולת התנועתיות שלו, והתדירות שלו על הכביש, ואם נוהגים לעשות ביטוח מקיף לנגרר, רצוי לכלול את הפריטים שהוא מוביל ממקום למקום.

איך אפשר להקל על המחיר בביטוח רכב נגרר?
מי שיודע שהוא משתמש רק ביום אחד בשבוע בנגרר, למשל רק בסופי שבוע או רק ביום שישי, יכול לבקש הצעות מחיר לביטוח רכב ביום שישי, ובכך ישנו תשלום מופחת באופן משמעותי לחברת הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר