ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

דואר ביטוח רכב

רשות הדואר היא זירה נוספת הפעילה בתחום ביטוח לרכבים. ניתן למצוא בסניפי דואר ביטוחי רכב מכל הסוגים המצויים בשוק: ביטוח רכב חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד שלישי. מי שמגיע לסניף ומתעניין בנושא ביטוח לרכב יכול לקבל שירות וייעוץ מידי דיילת שנמצאת בסניף (או דייל). השיטה לעשות ביטוח לרכב דווקא ברשות הדואר צמחה מתוך השירות שממילא ניתן ברשות הדואר- העברת בעלות על שם רוכש הרכב. דווקא במעמד זה, כשהיום ניתן לעשות ביטוח רכב "מעכשיו לעכשיו", השירות רלבנטי יותר מתמיד בסניפים, ואפשר אפילו רק לקבל הצעת מחיר ביטוח רכב.

איפה משווים מחירים?
כדי לעשות השוואת מחירים כשרשות הדואר נכללת בה, לא תמיד הדרך להשוואת מחירי ביטוח רכב הפשוטה באינטרנט תהיה היעילה ביותר – כי רשות הדואר לא נכללת ברשימת חברות הביטוח – היא זו המשווקת פוליסות אלו ומשמשת למעש כסוכן פסיבי מכירות "בשטח". מי שיש לו סמארטפון, יכול לעשות השוואת ביטוח רכב אונליין באינטרנט כבר ברשות הדואר.

עמדות ניידות להשוואת מחירים
גם בסניפי רשות הדואר ישנן עמדות לגלישה באינטרנט למי שמעוניין להשתמש בשירות ביטוח דרך האינטרנט בגישה נוחה. משך זמן ההליך כולו של העברת הבעלות והשוואת מחירים יכולים לקחת זמן קצר, כשנציגי חברות הביטוח יוצרים קשר עם בעלי הרכבים. רצוי שפרטי הרכב ופרי הנהגים הקבועים יהיו בצמוד לרוכשי הפוליסה, כדי להקלה על התהליך ולכלול את כל הנהגים הקבועים תחת מטריית הביטוח.

מכרז של חברת הדואר
חברת הדואר מפרסמת מדי שנה מכרז, כאשר החברה לביטוח הזוכה הופכת להיות משווקת הפוליסות הבלעדית שלה משך השנה. הממונה על הדואר שבמשרד האוצר אחראי על הליך המכרז והפוליסות שנמכרות שם אמורות להיות תואמות לחוקים ולתקנות של המפקח על הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר