ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד ג´ – שלא יעבדו עליכם

לא כולם טובים ביציאה מחניה ברוורס, בואו נודה בכך. אפילו יכול להיות שלא כולם מקפידים ביציאה מחניה שלא לשפשף או חלילה לעקם קלות פח של מישהו שהתעצל לחנות אחרת ומפריע לכם. יכול להיות שלרוע מזלכם, מישהו צילם את ההתגרות הקטנה שעשיתם לאדם מסוים על הכביש כי הוא עיכב אתכם או עצבן אתכם במהלך הנסיעה. על אלו מסתבר, ישנו מחיר, וקוראים לו "ביטוח צד ג´". אם אתם חלק מאותה סיטואציה, סביר להניח שתתבעו או שיתבעו אתכם בגין גרימת נזק לרכוש, ולכן חשוב להיות מוכנים.

מה זה ביטוח צד ג´?
מי שעושה ביטוח צד ג´ יקבל גיבוי כספי מחברת הביטוח במידה ויתבעו אותו בגין גרימת נזק לרכוש באמצעות הרכב שבבעלותו. רכוש שנפגע אינו חייב להיות בהכרח רכב נוסף שהיה בקרבת מקום ונחבל, אלא גדרות למיניהן, חלונות ראווה, תמרורים ושילוט, תחנות אוטובוס ועוד. הביטוח הזה יכול לכלול גם תוספות מסוימות כמו למשל הרחבת ביטוח לביטול השתתפות עצמית.

איך לסייע בתביעת ביטוח צד ג´?
רצוי תמיד לצלם את האירוע ולקחת פרטים מעדים – את פרטי ההתקשרות מולם, כדי להסתייע בהם במקרה שישנו "ניפוח כתב התביעה". לא אחת ישנם נהגים שנחפזים להפריז בגודל הנזק ולא מדווחים על הנזק האמיתי על מנת לקבל יותר פיצויים. תיעוד ממקום האירוע או שניתן על ידי עדים ישמש לטובתכם.

האם תמיד משתלם להפעיל את הפוליסה?
לא רצוי להפעיל את הפוליסה, אלא רק אם גודל הנזק מוערך יותר מהוצאות דמי ההשתתפות העצמית. במידה והם פחותים מדמי ההשתתפות זה לא ישתלם וניתן לסגור עסקה ישירות מול הנהג השני ללא הפעלת ביטוח רכב צד ג´. בנוסף, הפעלה של הביטוח תגרור אחריה מחיר יקר יותר לפוליסה בחידוש הבא.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר