ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית נובמבר 2011

כולם כבר יודעים שעל המחירים של היום כבר אפשר להתמקח. מי שלא מתמקח עלול להפסיד מול מי שמעז. בעלי מכוניות חייבים על פי חוק לערוך ביטוח חובה, ולכן הם פונים לפחות פעם אחת בשנה לחברת ביטוח על מנת לחדש את הביטוח לרכב. במקום למחול על כבודם ולנסות להרוויח עוד כמה שקלים בהוצאה הענקית הזו, אפשר גם אחרת – להתחכם לה מראש ולהפיק את המיטב מהצעות מחיר ביטוח רכב (מהשוואת מחירי ביטוח חובה) שהמחשב שולף ממאגר נתונים עדכני ומחושב...וכל זאת – בתוך שניות וללא עלות. 

והפעם: שחקנית בת 30
המחשב לחישוב מחירי ביטוח חובה לוקח בחשבון את ותק הנהיגה שלה ביחד עם נתונים נוספים: 10 שנים ללא הרשעות בשלוש השנים האחרונות בתביעות ביטוח רכב או שלילות רישיון לא הולכות ברגל! היא נוהגת ברכב ללא כריות אויר שיש לו נפח של 1,600 סמ"ק, נתון שעלול לייקר מעט את המחיר של הביטוח. אותה נהגת תשלם כנראה פחות מנהג בעל אותם נתונים באופן אוטומטי, אולם רק אם תשכיל לקחת את ההצעה המשתלמת ביותר מתוך הטבלה המציינת נתוני אמת לחודש נובמבר 2011.

שריקת הפתיחה במשחק
חברת ש. שלמה חברה לביטוח הבקיעה את הגול הראשון עם 1,363 ₪ לביטוח חובה בפרופיל זה. אין פה נבדל, משום שבאיחור קל נמצאת חברת אליהו עם 1,375 (מחיר צמוד אמנם) ולאחר מכן ההפרשים בין החברות האחרות במחצית הראשונה נאמדים ב-12 שקלים הבדל בין חברת ביטוח אחת לשני, ובמחצית השניה של המשחק הפערים בין חברת ביטוח אחת לשניה נאמדים בסכום של 50.5 בממוצע, כשכלל חברה לביטוח חותמת את המשחק במקום האחרון עם 1,891 ₪ שאותה נהגת באותו פרופיל תשלם במידה ולא תעשה השוואת מחירים.

להמנע מ"גול עצמי"!
בביטוח רכב, רצוי לא לעשות גול עצמי. אין שום סיבה לנהגת בעלת נתונים כאלו לעשות ביטוח בחברת הפול (אפילו אם יש לה ביטוח נוסף שם – כמו למשל של האופנוע). שם לא ניתן לצפות לביטוח חובה זול, בעיקר לאחר שמשלמים 3,505 ₪ לאותו ביטוח חובה שמהווים 257% מהמחיר הזול ביותר שהייתה יכולה לקבל דרך מחשבון המחירים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר