ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף לרכבים

הרכב הוא חלק בלתי נפרד מחיי רובנו, הוא הרבה יותר נוח מתחבורה ציבורית ,על כך אין עוררין אך מנגד יש לתחזק אותו, יש לדאוג תמיד לתקינותו ויש לדאוג לביטוחים מביטוחים שונים.
אז כולנו מכירים את ביטוח החובה אך לא כולם ממש מבינים ברכבים ולא כולם יודעים מה מומלץ ומה לא, מה חשוב לעשות ומה לא נורא אם לא ייעשה מעבר לביטוח החובה, למשל: ביטוח מקיף לרכב.

מהו ביטוח מקיף לרכב?
תחילה, חשוב לציין כי ביטוח מקיף לרכב הינו ביטוח רשות, אין חובה לעשותו כלל וכלל אך עם זאת חשוב לציין כי הוא מומלץ. המומחים ממליצים לעשותו כיוון שהוא מבטיח הגנה מפני ברק, וכידוע לכולם בחורף הישראלי יש הרבה מאוד ברקים ויש הרבה עמודי חשמל לייד, מפני אש, ובקיץ ישנם הרבה מקרים של התלקחויות, הקיץ בארץ אינו מרחם עלינו , התפוצצות, מפני התלקחות, מפני התנגשות מקרית (נפוץ מאוד) ,התהפכות ,ובכלל, מפני תאונה מכל סוג שהוא,והרי ידוע שכמה שאנחנו מדינה קטנה כך רבים מקרי התאונות.

קיימות סיבות נוספות כגון-גניבה- בארץ לא חסרים מקרים של גניבת רכב לשטחים ולכן ביטוח מקיף לרכב מומלץ מאוד,אפילו אם תפסתם מישהו במהלך הגניבה או בניסיון גניבה הביטוח מכסה מקרה זה,ועוד סיבות מסיבות שונות כמו,שיטפון, סערה,שלג וברד, מעשה זדון ועוד, ועוד.
את הפיצוי שלכם תקבלו בעבור כל אחד מהמקרים הנ"ל, הפיצוי יכול להיות תשלום ערך הנזק במזומן, תיקון הרכב, החלפת הרכב או חלק ממנו .

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר