ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירים ביטוח צד ג´ לרכב

את ביטוח חובה כל בעל רכב חייב לעשות מדי שנה ממילא, ואת שאר הביטוחים – כמו למשל ביטוח מקיף וביטוח צד ג´ לרכב הוא בוחר אם כדאי לו לעשות או לא, וגם איפה לעשות אותם. מתוך שניהם, ביטוח צד ג´ כמו שהוא נקרא גם "ביטוח צד שלישי", הוא היחיד שנוגע לתביעת נזק שהמבוטח למעשה גרם. מי שתובע אותו הוא בעל הרכוש שנפגע על ידי רכבו של המבוטח, ולכן רצוי להיות מוכן לכאלו תביעות, שבהן אין שליטה על הפעלת הביטוח.

מה זה ביטוח צד ג´?
ביטוח צד ג´ יכסה את סכום הפיצויים לנזק שנגרם על ידי המבוטח, על פי תקרת סכום הביטוח הנקובה בפוליסה. במידה ויוחלט במשפט התעבורה שסכום הפיצויים יהיה גבוה יותר ממסגרת הביטוח, המבוטח ישלים את הסכום מכיסו. לכן, רצוי לבנות מסגרת ביטוח צד ג´ עם תקרת ביטוח גבוהה יחסית. התובעים יכולים להיות כל גורם אחר שנפגע: הרשות העירונית, בעלי בתים פרטיים, בעלי חנויות ועוד.

למי רצוי לרכוש ביטוח צד שלישי?
מי שרכביהם ישנים (בני 11 ומעלה), עלולים ממילא לשלם פרמיית ביטוח מקיף יקרה יחסית, כמו גם בעלי רכב דו גלגלי, שמשלמים ביטוח מקיף יקר ממילא מפני הסיכונים הגבוהים שמצפים להם על הכביש. לאלו רצוי לרכוש ביטוח צד ג´ גם אם אינם רוכשים ביטוח מקיף.

מה כוללות הרחבות בביטוח שכזה?
גם בביטוח צד ג´ ישנן הרחבות ביטוח. בביטוח הזה, ניתן להרחיב לסעיף נוסף על פיצויים בגין נזקי גוף לצד שלישי – כלומר פיצויים אשר אינם נכללים בביטוח החובה הקיים, כמו כן ניתן להרחיב את הביטוח על ההוצאות המשפטיות בעניין. חשוב במיוחד לשים לב מה הוא כולל כדי לדעת למה זכאים בזמן הפעלתו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר