ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה עלינו לדעת בבואנו לבטל בטרם עת פוליסת ביטוח רכב

כשכל העניינים זורמים כבשגרה והכול טוב ויפה, הפוליסה לרכב משולמת בזמן ואתם לא לחוצים משום שיהיו החזרים בכל מקרה ביטוחי – הכול יהיה בתוקף עד לתום תקופת הפוליסה. מצד שני, תמיד ישנם מקרים בלתי צפויים כמו למשל גניבת רכב, הרכב הלך טוטל לוס, הרישיון נשלל וישנה מצוקה כלכלית – מוכרים את הרכב, נוסעים לחו"ל או מכל סיבה פתאומית אחרת. הלא אז, ניתן לעצור את הפוליסה ולקטוע אותה באיבה, או פשוט להקפיא אותה. כמובן שלכל פעולה כזו ישנן השלכות כלכליות.

קנסות בעקבות ביטול ביטוח רכב
עקב התחרות הרבה בשוק ביטוחי הרכב, נוצר מצב שבו חברת ביטוח אחת יכולה להעניק מחירים בביטוח רכב בפערי ענק אחת מהשניה (יכול להגיע למאות שקלים). לקוחות שגילו זאת החליטו לבטל את הפוליסה על מנת לערוך אחת חדשה בחברת הביטוח רכב המשתלמת, אולם נתקלו בקנסות צורמים ולא משתלמים. על פי תקנון, כשמבוטח מבטל את הפוליסה שלו מיוזמתו, חברת הביטוח תהיה רשאית לקחת לעצמה 10% מדמי הביטוח השנתיים ובנוסף לכך – עד 10% נוספים כקנס.

המועצה לצרכנות בישראל
השנים האחרונות זימנו תלונות של מבוטחים רבים שנאלצו לבטל בעל כורחם את הפוליסות שלהם עקב מקרים בלתי צפויים שאפילו ניתן היה להוכיח אותם, ואילו חברת הביטוח נטלה מהם בשרירות לב את דמי הביטול והקנס. כים המועצה לצרכנות ישראלית עמלה על תכתיב של תנאי ביטול פוליסה שונים המקלים על הצרכן עקב הנסיבות שעומדות לזכותו.

יש לשים לב לפרטים הקטנים שמשנים את התמונה
יש שתי נקודות חשובות להבהרה עם הביטול של הפוליסה; הראשונה היא שחברת הביטוח תבטל את הביטוח (ועם כך גם את תוקפו) בתוך 21-30 יום ממועד הודעתו של המבוטח ולדאבונו, ולבד מכך, אם יארע מאורע ביטוחי בזמן שהפוליסה כבר לא תהיה בתוקף או בתקופה של "בין הכסאות", לא יהיה ניתן לתבוע את הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר