|
|
ביטוח מקיף באינטרנטהאינטרנט ממלא כיום את התפקיד שפעם היה שייך לסוכן ביטוח רכב ; היום האמצעים הממוחשבים הופכים את החיים לקלים יותר ולנגישים. האמנם? אולי אין זה אמצעי נוח לכל אחד – כמו למשל לאנשים שאין להם גישה לאינטרנט או למחשבים בכלל, אולם ללא ספק יש בו את כל הכלים כדי להבין מהו ביטוח מקיף, לקבל מושג לגבי מחירים של חברות בשוק הביטוח ו"לסגור" עסקת ביטוח. הסוכן שבעבר היה מגיע הבייתה לפגישה כמו מכר ותיק היום נחשב למותרות, כשאת העמלות ניתן לחסוך, ואפילו התחרות בשוק מנגישה את המבוטח יותר ויותר אל החברה עצמה ישירות.
חברות הביטוח והאינטרנט הפריחה במדיה האלקטרונית של חברות הביטוח לרכב החלה את דרכה אי – שם בתחילת שנות האלפיים, כשבמקביל לכניסת האינטרנט לחיינו גם המונופול על חברות הביטוח נשבר והשוק נפרץ לתחרות. האינטרנט מציע מאז הצעות מחיר ללא התחייבות, כאשר את מנועי החיפוש מציפות חברות לקידום אתרים מטעם אותה חברת ביטוח ולמעשה מחזרות אחרי הלקוח הפוטנציאלי.
המדיה האינטרנטית והיתרון שלה על פני האחרות המדיה האינטרנטית היא הפלטפורמה עליה מוצעים המחירים המותאמים לצרכן, ובאמצעותה ניתן לנהל חשבון ביטוח – למשל כשרוצים להבין באיזה שלב נמצא הליך מסוים בתביעה – האם זה כבר בשלב האישור הסופי למשל, ניתן להפיק טפסים ואישורים כמו למשל היעדר תביעות ביטוח רכב, וכל זאת בניגוד לשאר אמצעי הפרסום והמדיה שאינם אינטראקטיביים.
ביטוח רכב בלחיצת עכבר הזמינות של אתרי האינטרנט העומדים לשימוש הלקוח לאורך כל שעות היממה מאפשרת עמידה בלוחות הזמנים הדינאמיים של הלקוח ושל החברה; הלקוח מזמין הצעת מחיר, הנציגים מחזירים תשובה בזמן הנוח ללקוח, כשניתן לעשות בו – במקום ביטוח. כך לוח הזמנים של הלקוח אינו נפגע במיוחד אם זה זמן יקר בעבודה.
|
|
|