ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

אילו פרמטרים משפיעים על מחיר ביטוח הרכב?

ענף ביטוח הרכב מורכב משלושה סוגים של ביטוח רכב, ביטוח חובה, אשר כשמו כן הוא, הינו חובה על פי חוקי המדינה, ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף שתפקידם הוא להעניק כיסוי ביטוחי רחב יותר המכסה גם נזקי רכוש הנגרמים על ידך וכן נזקים שנגרמים לגורם שלישי. את רכישת ביטוח הרכב ניתן לבצע במספר דרכים, החל מהדרך המסורתית בה פונה הלקוח לסוכן הביטוח שמציע לו את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורו, ועד לחברות הביטוח הישיר אשר מציעות רכישה של ביטוח רכב ללא מתווכים ישירות מחברת הביטוח עצמה.

לרכוש ביטוח רכב בחוכמה
לאחרונה קיימת עוד דרך לרכוש ביטוח רכב בצורה מקצועית וטובה, והיא אתרי השוואת המחירים. באתרים אלה עליך למלא את פרטייך האישיים וכן את הפרטים של הרכב שלך, ובתוך מספר דקות יצרו איתך קשר מספר גדול של חברות ביטוח. כל אחת מחברות הביטוח תציע לך את הפוליסה המתאימה לך ביותר, כך תוכל לבצע השוואת מחירים מקיפה שתבטיח לך כי קנית את הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר.

על פי מה נקבע מחיר ביטוח רכב?
חברות ביטוח הרכב השונות מציעות פוליסות ביטוח רכב במחירים וברמות כיסוי שונות. בכדי להיות בטוחים כי בחרתם את פוליסת ביטוח הרכב המשתלמת ביותר חשוב מאוד לבצע תהליך של  השוואת מחירים מקיפה. חברות הביטוח בבואם לקבוע את מחירי פוליסת לוקחות בחשבון פרמטרים שונים כמו ותק הנהג, רמת ניסיונו על הכביש, היסטוריית תאונות הדרכים, שנת ייצור הרכב ועוד.

ביטוח רכב על פי סוג הנהג
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבואה של חברת הביטוח לקבוע את מחירה של פוליסת הביטוח הינו סוג הנהג. ציבור הנהגים בישראל מחולק לקבוצות שלכל קבוצה קיימת התייחסות שונה מבחינת ביטוח הרכב, כך שביטוח רכב לנהגים צעירים ולנהגים חדשים מחירם גבוה מאשר ביטוח הרכב לנהגים ותיקים.

 

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר