ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לרכב דו גלגלי

רכבים דו גלגליים נכללים בתוך מסגרת החוק בביטוח חובה. לכן כל מי שבידו רכב דו גלגלי ממונע ויש לו מספר רישוי מטעם משרד הרישוי, חייב בביטוח חובה. הרוכבים יעשו פוליסות ביטוח חובה זהות בפרמטרים לחישוב תעריפי ביטוח, אולם המחירים ישתנו, וזאת משום רמת הסיכון הגבוהה; הן של הרוכבים על הכבישים, מה שגורם להם להפעיל את הביטוח לרכב בתדירות גבוהה יותר, והן את הסיכון שחברת הביטוח תיאלץ להוציא את הכספים הללו על המבוטחים על דו גלגלי. לפיכך, פירוט הכיסויים בפגיעות הגוף יהיה שונה מעט מזה של פוליסת ביטוח של רכב פרטי.

למה לא כל חברות הביטוח מבטחות את הרוכבים?
משום הסיכון בהוצאה הכספית הגדולה, חברות ביטוח לא לוקחות על עצמן מראש את ביטוחם של הרוכבים על רכב ממונע דו- גלגלי. אלו שחברות הביטוח דחו אותם על הסף נקראים "מסורבי ביטוח" ויופנו לחברת "הפול", אשר מתקצבת את המחירים בעשרות אחוזים למעלה ממחיר פוליסת ביטוח מקבילה לנהג על רכב פרטי.

נהגים עם עבר של תאונות
הסטטיסטיקה העצובה מראה, כי רוכבים על דו גלגלי רבים כבר עברו תאונה אחת או שתיים במהלך שלוש השנים האחרונות, ולכן מחיר הביטוח עלול "לקפוץ" למעלה. לא רק זאת, אלא הם מוותרים על הביטוח המקיף; בעלי טוסטוסים וקטנועים שערכם נמוך מסכום אלפי השקלים של הביטוח המקיף או שערכם משתווה לו מוצאים ובצדק כי העסק לא כל כך משתלם.

איך לבחור פוליסת ביטוח לרכב
רוכבים על שתיים מוצאים לנכון פעמים רבות לבטח את עצמם בביטוח חובה ובביטוח צד ג´, ללא ביטוח מקיף. גם הם יוכלו להשוות מחירים אצל נציגי חברת הביטוח תוך השוואת מחירים – כפי שיהיו המשתלמים ביותר לרוכבים לפי מחיר ותמורה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר