ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

דברים שמומלץ שתדעו לפני שאתם רוכשים ביטוח לרכב

אם הגיע זמן חידוש ביטוח רכב, חשוב לדעת לפני הכול, כי חברת הביטוח שבה הייתם לא תחדש באופן אוטומטי את הביטוח, ויש צורך בחתימה רעננה ועדכנית פרי ידיו של המבוטח. החתימה מראה, כי ישנה הסכמה על כל הפרטים החדשים שהשתנו בביטוח, ולכן אי אפשר לחתום עליו באופן אוטומטי. להיפך – רצוי לבחון אותו מול חוזי ביטוח של חברות אחרות, ולראות מה האפשרויות העומדות בפניכם. אפשר לפצל את שלושת הביטוחים לשלושה – לביטוח חובה לרכבים, לביטוח מקיף ולביטוח צד ג´ ואת כל אחד מהם אפשר לרכוש לחוד בחברת ביטוח אחרת.

איך לעשות השוואת ביטוח?
אפשר לעשות השוואת מחירים לעלויות ביטוח רכב בכל חברת ביטוח, ולהגיע למסקנה אחרת בכל תקופה מחדש. ישנם שינויים גורפים בין כל חברות הביטוח במהלך השנה, ואופן חישוב ותמחור הפוליסות משתנה, או שהסיכונים משתנים ובעקבותיהם – גם התנאים בפוליסות. ההשוואה מתבצעת באמצעות תהליך פשוט להשוואת מחירים באינטרנט, קל  חינמי ואינו מחייב.

איך לבדוק את העלויות בשתי דקות?
לפחות את העלויות לביטוח חובה ניתן למצוא תחת מחשבון ביטוח חובה, ואז אפשר להגיע אל המחירים הסטנדרטיים בביטוח חובה לאחר הזנת הנתונים של נהג הרכב ושל הרכב עצמו. נכנסים לאתר וממלאים את הטופס המקוון – יש להחזיק את רישיון הרכב ביד בזמן מילוי הפרטים ואת תעודות הזהות של הנהגים ברכב (של הצעיר ביותר בעיקר), ללחוץ על כפתור ההשוואה ולקבל תוצאות שתתאמנה מחירים מהזול ביותר אל היקר.

להכין את עצמכם מראש
לפני שבאים אליכם בהצעות מפתות, חשוב שתחליטו ביניכם לבין עצמכם איזה ביטוח אתם רוצים לעשות – האם את כולם? האם רק חובה? האם שילובו בביטוח מקיף או צד ג´ בלבד? רצוי לקרוא מדריכים המכוונים להחלטה בנושא, ולומר אילו פוליסות ביטוח תהיינה רלוונטיות לכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר