ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השפעת ותק וגיל הנהג על מחיר ביטוח הרכב

המחיר של פוליסת ביטוח הרכב, הינו נגזרת מן הסיכון שלוקחת על עצמה חברת הביטוח בבואה לבטח רכב מסוים. חברות הביטוח השונות מחשבות את הסיכון שהן "לוקחות על עצמן" בדרך שונה ועל פי פרמטרים שונים, זוהי הסיבה כי קיים שוני במחירי פוליסות הביטוח בין חברת ביטוח אחת לאחרת. הפרמטרים השונים אשר משפיעים באופן ישיר על מחירה של פוליסת הביטוח הינם בין השאר גילו של הנהג, היסטוריית תאונות הדרכים שלו, ניסיונות על הכביש ועוד.

אילו סוגי נהגים קיימים
חברות הביטוח השונות מסווגות את ציבור הנהגים למספר קבוצות, השתייכות לקבוצה מסוימת משפיעה ישירות על מחירה של פוליסת הביטוח. בין הקבוצות ניתן לראות את קבוצת הנהגים הוותיקים, שהגדרתם זו נובעת מותק שלהם אשר עולה על 12 חודשים וכמו כן גילם הינו 24 ומעלה. לעומת זאת קבוצת הנהגים החדשים הינם נהגים אשר מחזיקים ברישיון מתחת ל12 חודשים, ללא תלות בגילם. הפרמיה שישלמו נהגים אלה וכן ההשתתפות העצמית יהיו גבוהים יותר מאשר הנהגים הותיקים. קיימות קבוצות נוספות כמו נהגים צעירים או מורי נהיגה אשר העלויות שלהם גבוהות יותר.

סוגי נהגים בראי החוק
המחוקק הישראלי מתייחס גם הוא לסוגיית סיווגם של ציבור הנהגים לקבוצות על פי מאפיינים ונתונים קבועים, ומייחס לכל קבוצה חובות ודרישות על פי החוק, לדוגמא, מנהגים חדשים קיימות דרישות כגון, תליית שלט נהג חדש, ליווי של נהג ותיק למשך תקופת זמן מוגדרת, הגבלה במספר נוסעים בחודשים הראשונים, קורס רענון נהיגה ועוד. גם ממורי נהיגה יש דרישות חוקיות רבות כגון 12 שנות לימוד, ותק של 3 שנות נהיגה ועוד.

השוואת מחירים טרם רכישת פוליסת ביטוח רכב
העובדה כי חברות הביטוח השונות שמות דגש שונה על הפרמטרים לפיהן הן קובעות את מחירי ביטוח הרכב, יוצרת מצב כי ישנם פערי מחירים משמעותיים בין חברות הביטוח השונות, זוהי הסיבה כי טרם רכישת ביטוח רכב יש לבצע השוואת מחירים נרחבת. כיום ניתן להיעזר באתרי השוואת המחירים באינטרנט ולהבטיח לעצמכם כי רכשתם את הפוליסה המשתלמת ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר