ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רכישת ביטוח רכב באינטרנט – כדי לחסוך זמן וכסף

עניין ביטוח רכב – במיוחד ביטוח חובה הוא מתחייב על פי החוק לכל מי שמחזיק רכב פרטי, מסחרי, כבר או דו גלגלי. עד לפני מעט יותר מעשור, בכל שנה המבוטחים נתבקשו לסור לחברת הביטוח על מנת לחתום מחדש על טופס הביטוח לרכב. המחיר היה אחיד, ולא היו הפתעות במחירים בין סוכנות ביטוח אחת לשניה. כיום בעידן התחרותי בין חברות הביטוח, המחירים צונחים ויש יותר שירותים מפתים המושכים אותנו כמו פו הדב לדבש, אנחנו רואים שהמחיר זול יחסית ו- קונים!

איך לרכוש ביטוח במחיר משתלם?
היום כל המידע מצוי כבר באינטרנט. רוצים להשוות לביטוח רכב מחירים? נכנסים וממלאים טופס מקוון של מחשבון מטעם משרד האוצר, והתוצאות ממוינות על פי המחירים בסדר עולה לפי חברות הביטוח. מי שמעוניין לשמוע על הצעות המחיר של הביטוחים האחרים, יכול לשלוח בקשה להשוואת מחירים אונליין, ולקבל הצעות לביטוח זול לרכב.

איך לחסוך זמן ברכישת ביטוח רכב?
הפניה לאינטרנט חוסכת לא רק את כספי ההתקשרות וההמתנה על הקו, היא בחינם (למעט הגלישה באינטרנט), וניתן לצפות בתוך זמן קצר לאחר מכן להתקשרות של מספר נציגים – גם זה לא עולה כסף, אלא לחברות הביטוח. ניתן לפנות ולבקש הצעה בכל שעה של היום סביב השעון, ולקבל אותה ברגע המיידי האפשרי.

אלו ביטוחים לרכב מוצעים?
ניתן להתעניין לגבי כל סוגי הביטוחים – ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד שלישי. העניין של השוואת המחירים מאפשר לא רק השוואה למחיר ה"נזק" שיצא מכיסכם אחת לשנה, אלא גם מה תקבלו בתמורה, ועל כך ניתן להתמקח. במידה וקיבלתם הצעה משתלמת שאינה שייכת לאותה חברת ביטוח איתה אתם הולכים לאורך השנים, אין להבהל – הנתונים משתנים מדי שנה, ומשתנים גם מתוך גורמים שאינם תלויים בכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר