ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב – מדריך למשתמש

על כל נהג לוודא שיש לו לפחות ביטוח חובה לרכב, כל השאר הם אופציית בחירה. מדוע מחייבים אותנו
לכך, ואיך לבחור אותם? כמות הרכבים כל כבישי ארץ ישראל רק הולכת וגדלה, כשמשפחות רבות מחזיקות אף יותר מרכב אחד שהוא בשימוש (הליסינג בארץ מאפשר נוחות מירבית למי שמעוניין לרכוש רכב בתשלומים למשל) והכבישים מתמלאים ברכבים. כמו במשחק כדורסל כשהשטח קטן יחסית למהירות המשחק בו, יתכנו מגעים – כלומר תאונות על הכביש, וכאן מתחיל הרגע שבו מזדקקים לביטוח רכב. חוק הפלת"ד דורש מכל נהג או לפחות מכל בעל רכב להחזיק בביטוח חובה. מכאן ואילך הנהג יכול לבחור אם להחזיק גם בשאר הביטוחים – בביטוח מקיף ובביטוח צד ג´.

חוק הפלת"ד
בשנת 1975 נותר חוק פיצויים לתאונות דרכים, שמתייחס לצורך של כל בן אנוש שנקלע לתאונת דרכים עזרה בכיסוי ההוצאות הכספיות לאחר תאונת דרכים. הצורך הזה מגולם בתוך ביטוח החובה שחייבים לעשות, אולם אפשר לומר שביטוח חובה הכי זול מבין מגוון הביטוחים שאפשר לעשות לרכב.

איזה ביטוח רכב לעשות?
מתוך שלושת הביטוחים, אחד מתחייב. עכשיו הצורך לבחור בין וריאציה של שניים מהם או שלושתם ביחד. אם יודעים כבר היכן לבטח את הרכב בביטוח חובה, אפשר להתמהמה עם הביטוחים האחרים עד שמחליטים היכן לבטח (ויש לקחת בחשבון שאין ביטוח באותה התקופה לרכב). חברות הביטוח יכולות להציע הטבות ענק במידה ותעשו את כל שלושת הביטוחים אצלן בסוכנות. בכל מקרה, תמיד ניתן לעשות השוואת ביטוח רכב, שנותנת לכם מידע לגבי הצעות ביטוח לרכב באופן כללי בשוק העכשווי.

האם ביטוח רכב "תופס" גם לגבי יותר מנהג אחד?
אחד מסעיפי הביטוח שואל אם ישנו יותר מנהג בודד ברכב שנוהג בו באופן קבוע. נהג יחיד כמובן מקטין את הסיכויים לנזק בדרך כלל, ולכן המחיר יפחת. במידה ויש יותר נהגים, רצוי להצהיר על כך, כדי שכל נהג ברכב יוכל להיות מפוצה בזמן הצורך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר