ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ההבדלים בין ביטוח מקיף לביטוח צד ג

ההנחה היא שלכל בעל רכב בישראל יש ביטוח חובה. זו הנחה מאוד מבוססת משום שעל מנת לעלות עם כלי הרכב על הכביש בישראל חייבים לרכוש עבורו ביטוח חובה. לעומת זאת, הרבה מאוד אנשים לא מסתפקים רק בביטוח חובה ומתעסק אך ורק במקרים של פגיעות בגוף ובנפש, ובוחרים לרכוש גם פוליסות ביטוח נלוות אשר מתייחסות לנזקי רכוש. שתי הביטוחים הנפוצים בתחום הם ביטוח מקיף וביטוח צד ג´.

מה זה ביטוח מקיף?
ביטוח מקיף הוא ביטוח רכב המעניק פיצוי כספי בכל מקרה של נזק לרכב המוביל לירידה בערך ולאבדן שווי של הרכב בהתאם לקביעת שמאי רכב. זהו הביטוח הגדול והכוללני ביותר שיש לעולם ביטוחי הרכב להציע, והוא מעניק פיצוי במקרה של נזק כתוצאה מתאונה, גניבה, השחתה ואפילו אסונות טבע כגון שריפה או שיטפון. זהו הביטוח היקר ביותר מבין ביטוחי הרכב הקיימים.

מה זה ביטוח צד ג´?
ביטוח צד ג´ הוא ביטוח רכב אשר מגן על בעל הרכב מפני תביעות נזיקין של גורם שלישי בתאונה. כך יוצא שבמקרה וכלי הרכב המבוטח גורם לנזק כלשהו לרכוש של גורם אחר, אם במסגרת תאונת דרכים וגם במסגרת אחרת, את הפיצוי לנזק מכסה חברת הביטוח ולא הנהג עצמו. בדרך כלל נהוג לרכוש בצמוד לביטוח זה גם שירותי גרירה וביטוח שמשות.

למי מתאים כל סוג ביטוח?
כאמור, לרכבים יקרים במיוחד שעולים הרבה מאוד כסף, כדאי מאוד לרכוש ביטוח רכב מקיף משום הרצון והצורך להגן על שווי הנכס. לעומת זאת עבור בעלי רכבים יד שנייה או רכבים ישנים לא תמיד זה משתלם לרכוש ביטוח כל כך יקר שעלותו מתקרבת לשווי הרכב. במקרים אלו ביטוח צד ג´ מעניק את הפיתרון הטוב ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר