ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לנשים

ביטוח רכב לנשים נחשב לביטוח זול יותר מפוליסות ביטוח סטנדרטיות המוצעות לגברים. בנוסף, יתכנו שירותים נוספים שחברות הביטוח תצענה רק לנשים, ולגברים לא. האם מדובר כאן באפליה מתקנת שחברות הביטוח רוצות לעודד? להיפך, ההיצע לפוליסות ביטוח זולות לנשים נובע דווקא מן הנתונים בשטח, ולא להיפך. העיקרון לתמחור פוליסות הביטוח הוא שמחיר פוליסה יהיה גבוה יותר ככל שישנם יותר סיכונים. מכיוון שנשים מפעילות פחות את מחלקת התביעות של ביטוח רכב, הן נחשבות ללקוח האידאלי – הן אמנם משלמות מדי שנה על ביטוח חובה לפחות ואולי גם על הביטוחים הנוספים, ולא גורמות לחברות הביטוח לשלם להן בחזרה.

הפוליסות הבסיסיות לרכב
כל הנהגים, נשים כגברים, מחויבים לעשות ביטוח חובה לרכב. לאחר שמיישרים קו עם הפינה הזו ורוכשים את הביטוח שנדרש על פי החוק, עוברים הלאה: לביטוח מקיף ולביטוח צד ג´. גם כאן, בביטוחי הבחירה הללו המחירים מעט יותר מוזלים. עומדות לכך שתי סיבות עיקריות: האחת – היא למשוך כמה שיותר נשים לעסקה הזו, והשניה – משום שהפוליסה חייבת להיות מותאמת ללקוח, ואין טעם שהלקוחה תשלם יותר ממה שצפוי להדרש ממנה.

הביטוח המקיף לרכב
חשוב לדעת, שהחוק לא מתיר לחברות ביטוח להתנות את עשיית ביטוח החובה הזול במיוחד דרכן בביטוח מקיף, אלא שזכות הבחירה נותרת ביד הלקוחה. הביטוח המקיף נחשב לביטוח היקר ביותר מבין השלושה, גם כשמדובר בחבילת ביטוח בסיסית ללא תוספות לביטוח רכב.

למה שייקרו את הביטוח בכל זאת?
במידה והנהגת נחשבת לנהגת עבריינית או מסוכנת שכבר יש לה שלילות רישיון או תאונות ותביעות ביטוח משלוש השנים האחרונות, חברת הביטוח שתסכים לבטח אותה לרבות חברת הפול יציעו הצעות מחיר יקרות יחסית על מנת לכסות התחשבנות עתידית כיאות. כדי לנסות ולהפחית במחיר, רצוי לדאוג לאישור היעדר תביעות ביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר