ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חיסכון בביטוחי רכב

מחירה של פוליסת ביטוח רכב ממוצעת מורכב ממספר רב של גורמים ופרמטרים שונים. על מנת להבין טוב יותר ממה מרכיבים את מחירה של הפוליסה צריך להבין תחילה מה עומד מאחורי הרעיון של פוליסת ביטוח רכב. ביטוח רכב כמו למשל ביטוח חובה מעניק פיצוי לנגעי תאונות דרכים, כאשר הפיצוי משולם מכיסה של חברת הביטוח. מחירה של פוליסת הביטוח עצמה מגלם את מידת הסיכון אותו לוקחת חברת הביטוח בבואה לבטח נהג.

מהם הפרמטרים לתמחור פוליסת ביטוח?
מחירה של פוליסת ביטוח נקבע על פי הגורמים הללו: גיל נהג, מין הנהג, מקום מגוריו של הנהג, מספר שנות הוותק שלו מנהיגה, מספר התביעות שלו כלפי חברת הביטוח, גיליון הרשעות התעבורה שלו סוג הרכב ועוד מספר גורמים רבים. ככל שאחד הפרמטרים מצביע על סיכוי גבוה למעורבות בתאונת דרכים, כך גם מחירה של פוליסת הביטוח יהיה גבוה יותר.

איך לחסוך בהוצאות הביטוח?
כאמור, חובת הביטוח חלה על כל בעל רכב בישראל, לפחות בנוגע לביטוח חובה, אולם נהגים רבים וכשים ביטוחים נוספים כגון ביטוח צד ג´ או ביטוח מקיף. ישנם מספר דרכים לרכישה מוזלת של ביטוח רכב כאשר אחת מהן היא שיטת הרכישה. רכישה של פוליסת ביטוח רכב באופן ישיר דרך חברת הביטוח היא דרך טובה להוזיל במחיר מפני שהיא מקזזת את עלות עמלת המתווך.

קנייה של פוליסת ביטוח אונליין
דרך נוספת לחסוך בביטוח הרכב היא דרך תהליך פשוט של השוואת מחירים ברשת האינטרנט. ישנם הרבה מאוד אתרים המציעים השוואת מחירים בהם כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר את הפרטים הרלוונטיים ולקבל באופן מיידי שלל הצעות מידי חברות הביטוח השונות. כל מה שנותר הוא לבחור את ההצעה הזולה ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר