ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב – איך לחסוך?

כשאומרים "ביטוח רכב" , זה בדרך כלל לא מתחרז עם המילה "חיסכון" – לא כך ולא אחרת. אולם ככל שישנן דרגות מסוימות שאותן ניתן לשלם בביטוח, כך ניתן לחסוך יותר. ידע זה כוח, וככל שהצרכן יהיה בקיא במושגים ובתעריפים, כן יקל עליו לגשת אל אתר האינטרנט ולעשות פוליסת ביטוח רכב לאחר השוואת מחירים. היות והמחירים אינם אחידים בין חברת ביטוח אחת לשניה ומספקים תחרות בריאה בין כולן, הלקוח פשוט יכול ליהנות מכך, ולהוציא את המיטב תוך מיקוח על המחירים (אם עושים השוואה, קל לעשות מיקוח), ולדעת מה טוב עבורו.

מה חייבים ומה לא חייבים?
קודם כל, הביטוח הכללי מורכב משלושה ביטוחים שונים – ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. את ביטוח חובה חייבים לרכוש. השאלה איפה, וכמה תשלמו על זה. את שאר הביטוחים לא חייבים לרכוש, והמחירים שלהם נתונים בפיקוח של המפקח על הביטוח במשרד האוצר. הוא זה שקובע באופן רגולטורי בכל תקופה מחדש מה המינימום או המקסימום שאדם ישלם על הביטוח.

גורמים שמשנים את המחיר בביטוח רכב
החיסכון מתחיל בידע. כל סוג נפרד של ביטוח רכב – חובה, מקיף, צד ג´ – מכיל סעיפים שונים שמרכיבים את הקלסתרון של הנהג והרכב – ובסופו של דבר מייצרים תמונה מסוימת שחוזה את היקף הסיכון של הנהג. ככל שהסיכון להקלע לתאונה גבוה יותר, כך ישלם יותר כסף.

איך יוצרים בביטוח רכב חיסכון?
החיסכון יכול להתחיל בדמי השתתפות שמשלמים לביטוח. רוצים ביטוח רכב זול? מפחיתים בדמי השתתפות היום, ובשעה שמפעילים את הביטוח, נפרדים מכמה אלפים טובים עוד לפני שחברת הביטוח מעניקה את הפיצוי. לכן, רצוי לבחור רמה ממוצעת וסבירה של דמי השתתפות בביטוח. מי שמעוניין לקרוא על כך עוד פרטים, ישנם מדריכים שונים לביטוח רכב שנועדו לסייע למבוטחים להגיע לרמת חיסכון מסוימת בביטוח רכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר