ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

5 דברים שרצוי שתדעו על ביטוח חובה

קודם כל ודבר ראשון, חשוב להסביר מהי מהותו של ביטוח חובה. הביטוח מתבקש על פי חוק ונהיגה ללא ביטוח חובה מובילה לעונשים קשים – תלוי במקרה. משמעותו של ביטוח חובה, זה שבמקרה של פגיעה בבני אנוש כתוצאה מנסיעה ברכב, ולא משנה אם היה זה הנהג, הנוסעים או הולך רגל שאתרע מזלו ונפגע מן הרכב המבוטח בביטוח חובה – אלו יפוצו באמצעות אותו ביטוח חובה. הכיסוי כולל כיסוי של הוצאות רפואיות חד פעמיות – ראשונות או טיפוליות – אשפוז, שיקום וכן הלאה. בין השאר ניתן לתבוע גם בגין החזרים לימי עבודה שלא התממשו עקב כך.

החוק מכתיב את הנוהל, בל יעבור
ממש כמו בפרסומת של נהיגה בשכרות – שאם שותים בוודאי שלא נוהגים, גם כאן ישנו איסור לנהוג ללא ביטוח חובה. יש פחות פיקוח על הנושא, אולם לא ניתן לחזות מראש את המצבים המצערים הללו שבהם לא תרצו לדרוס כלב וכתוצאה מכך תדרסו ילד קטן שהיה בקרבת מקום – זו רק דוגמה נפוצה למקרים בהם אומרים "לי זה לא יקרה" והנה...

אפשר להסתפק רק בביטוח חובה
בפני החוק, אפשר להיות הבעלים של ביטוח חובה בכלל, ולחיות עם זה טוב. זה חוקי וזה מקובל. זה מאפשר חיסכון כספי לכאורה, אולם חשוב לקחת בחשבון שביטוח בא לחסוך כסף באותם מקרים בלתי צפויים ממילא. הצעת ביטוח לרכב נתן לדרוש מכל חברת ביטוח, או פשוט לנסות ולחפש זאת במחשבון ביטוח חובה של משרד האוצר. וזו הנקודה הבאה – קבלת הצעת מחיר בלחיצת כפתור.

למה להשוות מחירים?
היות והמחיר בביטוח רכב חובה הוא עדיין מחיר שיש בו הפרשים בין חברה אחת לאחרת (הפרש שיכול להגיע גם למאות שקלים), רצוי להשתמש בכלים הללו – הם כלים שבאים לרווחת המבוטחים וסוללים עבורם קנה מידה למחירי ביטוח ולהשוואת מחירים בין חברה אחת לשניה.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר