ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך בוחרים ביטוח רכב בצורה הטובה ביותר?

תרבות הנהיגה בארץ היא סוגיה שנידונה מדי יום, ובעיקר בסופגי שבוע, כששומעים על עוד ועוד תאונות שנגרמות מסיבות שונות – עייפות, נהיגה מרובה, כשלים במערכות הרכב ועוד. מבלי להתייחס לסיבות שבגינן קורות התאונות, החוק קובע כי לכל רכב חייב להיות ביטוח חובה ממשלתי לנוסעיו. ביטוח חובה שמונהג כבר משנת 1970 אומר שבמקרה של תאונה שבה נפגע הולך רגל מאותו הרכב, נוסעים ברכב או הנהג – הביטוח ישיב את הכיסוי להוצאות הנגרמות בשל כך, ואין צורך לנתח את נסיבות המקרה ואת הגורמים לתאונה בשביל להפעיל את הביטוח הזה.

מה זה ביטוח מקיף לרכב?
הביטוח המקיף אחראי לכסות את ההוצאות על פי סעיפי הביטוח – כל ההוצאות שקשורות לרכב של המבוטח. ישנן פעמים שהביטוח הזה יכיל גם את הביטוח לצד שלישי – שאומר שיש כיסוי במקרה שמישהו אחר שטוען שרכב המבוטח גרם לרכושו נזק, ולא משנה אם הרכוש הוא מכונית, רכוש נייח או נייד. הפרמטרים שעל פיהם נקבע הביטוח המקיף לרכב שונים במקצת מאלו של ביטוח חובה.

למי מתאים ביטוח רכב מקיף?
למרות יתרונותיו הרבים של ביטוח מקיף – שלשמם הוא נועד, עדיין לא חייבים לעשות אותו, בניגוד לביטוח חובה. יש מי שהביטוח הזה מתאים לו כמו כפפה ליד, ויד מי שיכול לוותר עליו בשל תנאים פחות רלוונטיים, כמו גילו של הרכב – אם הוא בן למעלה מ – 11 שנים, אם יש לו חלקי חילוף יקרים במיוחד או אם הוא רכב דו – גלגלי.

לבטח בביטוח צד ג´ על כל מקרה
היות ולא ניתן לדעת מאין תבוא הצרה, רצוי להתכונן לאותו יום סגריר ולעשות ביטוח צד ג´. ישנם נהגים שמבטחים בשילוב של ביטוח חובה וביטוח צד ג´ בלבד ללא המקיף, כמו למשל נהגי אופנוע – מסתבר שזהו ביטוח שמיש יחסית בקרב בעלי רכב זה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח רכב |  צור קשר