ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח חובה – כך תקבלו את ההחלטה הנכונה

עבור נהגים ברכבים שונים על הכביש אין אופציה אחרת – והם מצויים למעשה על ידי החוק לעשות ביטוח חובה, וזה לא משנה כמה פעמים בשבוע נוהגים בו או אפילו אם רק צריך להזיז אותו מהחניה ובחזרה אליה. בכל מקרה שבו נוהגים ברכב ואפילו כשהוא חונה בחצר הבית, ישנה חובה לעשות ביטוח חובה. מצד שני, את שאר הביטוחים לא מחייבים לעשות – לא את הביטוח המקיף ולא את ביטוח צד ג´. כך או כך, בכל הביטוחים יש אפשרות לבחור את החברה המבטחת ואת העסקה הנכונה.

כמה עולה ביטוח רכב?
המחירים לביטוח רכב משתנים – אפילו כשמדובר בביטוח חובה, שהוא די דומה בין נהג אחד לשני שיש להם אותה היסטוריית נהיגה (ותק רישיון, כמות הרשעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות וכמות שלילות הרישיון בשלוש השנים האחרונות). גם ביטוח צד ג´ הוא ביטוח שאין בו יותר מדי תנודתיות במחירים ואילו הביטוח המקיף הוא המשמעותי מכולם מבחינת מחיר.

להשוות מחירי ביטוח
השוואה של מחירי ביטוח אומרת השוואה אחד לאחד של כל סעיף בביטוח לגופו. רוצים לחדש ביטוח מקיף לרכב? משווים כל סעיף וסעיף, כולל סעיפים של דמי השתתפות עצמית – משום שזה אחד הסעיפים המשמעותיים ביותר בתמחור של ביטוח רכב. כאשר מקבלים מחיר מנציג הביטוח, דרשו את הפירוט של הסעיפים. אמנם המחיר יכול להישמע זול, אולם מה באמת מקבלים עבורו בתמורה?

אפשר גם עם סוכן ביטוח
סוכני ביטוח באים להקל על הקונה אשר אין לו הרבה מושג בעולם הביטוח ורוצה להיות "בידיים טובות". העניין הוא שעבור כל דבר ישנו כמובן מחיר, ועבור שירות ה"תיווך" הזה משלמים עמלות סוכן. עבור חלק מהאנשים עניין זה יכול להתאים כל עוד הם מנויים על שירותי סוכן גם בביטוחים אחרים – עסק, דירה, חיים ועוד. עבור חלק אחר – זה רק מסרבל את העסק, וההעדפה תפנה עבור השירות הישיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר