ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רכישת ביטוח חובה

החוק לא מתפשר עם מי שאיננו מודע לו, לכן על כל נהג שנכנס לרכב להיות המבוגר האחראי ולברר אם קיים בו ביטוח חובה בתוקף – במיוחד אם הוא נוהג ברכב שאינו שלו. כל בעל רכב חייב לוודא שיש לו תעודת ביטוח חובה שהיא תקפה ומשולמת. אם מתקרב המועד לחידוש ביטוח רכב – יש להיות ערניים ככל המוקדם ולהשוות מחירי ביטוח רכב כבר בשלב המוקדם – עדיך מוקדם מאשר מאוחר במקרה הזה, משום שנהיגה ללא ביטוח חובה היא עבירה על החוק. המחיר של ביטוח חובה הוא פועל יוצא של נתוני הנהג והרכב.

איך קובעים מחיר של ביטוח חובה?
מחיר ביטוח חובה נקבע על פי נתוני הנהג שהם: גיל, מין, ותק רישיון נהיגה, שלילות רישיון בשלוש השנים האחרונות והרשעות בתביעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות. באשר לנתוני הרכב, לוקחים את מספר הרכב, את מספר הרישוי שלו או רק כמה ספרות אחרונות ממנו ( ולכן חשוב שרישיון הרכב יהיה צמוד בזמן הזנת הפרטים או מסירתם לנציג הביטוח) את הדגם ואת שנת הייצור שלו, נפח המנוע וכמה כריות אויר יש בו.

שירות או מבחן המחירים?
במחירי ביטוח חובה אין פער רציני יחסית במחירים. הפער יכול אמנם להגיע לכמה מאות שקלים – אבל זה מתאר מצב שבו נהג צעיר בחברת ביטוח אחת יהיה נהג מבוגר בחברת ביטוח אחרת, מה שיוצר את הפער בדרך כלל. אם מחלקים את המחיר לתשלומים עוד מרגישים את ה"חור בכיס" פחות. לכן רצוי לכוון את אור הזרקורים אל השירות.

האופציה להחליט לבד
היום ישנה האופציה להשתמש במחשבון ביטוח חובה משרד האוצר, שהוא נגיש 24 שעות ביממה באמצעות רשת האינטרנט. מזינים לאותו מחשבון את הנתונים המבוקשים ואז מגלים רשימה של מחירי ביטוח חובה מהזול ביותר אל היקר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר