ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מקיף וחובה

ישנם שני סוגי ביטוח פופולאריים ביותר במדינת ישראל. מאז שנפתח שוק הביטוח לתחרות גם בתחום פוליסות ביטוח החובה, החלו חברות הביטוח להתחרות על כיסו של הצרכן כאשר הן מציעות כל מיני מבצעים והנחות לכל מיני סוגים של אוכלוסיות, בניסיון להתאים לכל אוכלוסייה ביטוח רכב המתאים לה ביותר. כאשר חברות הביטוח עושות עסקה עם לקוח הן תמיד מעדיפות למכור לו יותר מפוליסות ביטוח אחת, ואפילו עושות הנחות ומבצעים על מספר ביטוחים הנמכרים יחד.

מהו ביטוח חובה?
פוליסת הביטוח המרכזית בישראל אותה חייב על פי חוק כל בעל רכב לרכוש היא פוליסת ביטוח חובה. ביטוח החובה מעניק פיצויים במקרה של פגיעות או פציעות בגוף או בנפש כתוצאה מתאונת דרכים. ביטוח חובה אינו חל רק על מי שנוהג ברכב, אלא גם על שאר נוסעי הרכב או על הולכי רגל שנפגעו כתוצאה מהשימוש בכלי הרכב.

מהו ביטוח מקיף?
בניגוד לביטוח החובה פוליסת הביטוח המקיף אינה בגדר חובה וניתן לוותר עליה אם רוצים. מדובר בפוליסת ביטוח המעניקה פיצוי כספי בכל מקרה של נזק לרכב הגורם לירידה בשווי שלו. כלי רכב הוא בדרך כלל נכס יקר, וישנם רכבים שמחירם מגיע גם ליותר ממאה אלף שקלים, ולכן רבים מבעלי הרכבים הללו רוכשים עבורם גם פוליסת ביטוח מקיף, רק בשביל לישון טוב בלילה.

כיצד קונים ביטוח בזול?
הדרך הטובה ביותר לרכוש ביטוח רכב בזול היא באמצעות תהליך השוואת מחירים. כיום ניתן למצוא ברשת האינטרנט הרבה מאוד שירותי השוואת מחירים בתחום ביטוח הרכב, וכל מה שצריך לעשות הוא להשאיר פרטים ולשמוע את ההצעות שבאות מחברות הביטוח השונות. כמובן שניתן לרכוש פוליסת ביטוח באופן ישיר דרך חברות הביטוח ולהוזיל את המחיר אפילו עוד יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח מקיף |  צור קשר