ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - מתי אבדן רכב הוא רווח כלכלי?

אבדן רכב מוכר בעגה העממית גם כ "טוטאל לוס". מדובר במצב שבו הרכב ניזוק (בדרך כלל פגם בשלדה) כתוצאה מתאונה או מפגיעה מסוימת בשלדה (שסי), וכשמגיע שמאי ביטוח לבדוק את מהות הפגיעה של הרכב, הוא מעריך את הנזק שנעשה לו במקום. ברוב חברות ביטוח רכב, נזק שיצדיק כיסוי טוטל לוס הוא נזק שיעלה יותר מ-50% או 60% משווי הרכב על פי המחירון המעודכן לאותו זמן. הביטוח שאותו תובעים בנידון הוא ביטוח מקיף, ומי שלא היה לו ביטוח בתוקף בזמן התאונה, לא זכאי לכיסוי זה.

פוליסת ביטוח רכב מקיף וטוטל לוס
פוליסת ביטוח רכב מקיף דואגת להחזרי ביטוח על פי החוזה בתביעות שבהן הרכב ניזוק. יש מספר החלות והגבלות אשר מעמידות את הפוליסה בתוקף או מבטלות את התוקף – כמו למשל כשנהג נמצא תחת השפעה מסוימת (אלכוהול או סמים), כשאין לנהג ביטוח חובה בתוקף או ביטוח מקיף משולם, כשנמצא שהרכב נהרס תחת פעילות של הונאה וכן הלאה.

פוליסת ביטוח רכב למזעור הנזק
ביטוח מקיף לרכבים מאפשר החזרים כספיים לאחר התביעה, מה שאומר שאם שרטו לאדם מסוים את הרכב בזדון וקמה תביעת ביטוח מצד המבוטח, הרי שאמנם ישנה בביטוח רכב השתתפות עצמית, כפי שהפוליסה קובעת מראש, כלומר – שהמבוטח אמור לשלם חלק מסוים מהנזק ואת כל השאר- חברת הביטוח, אולם כשמדובר בנזק טוטלי לרכב, השמאי יוכל להמליץ על החזר בגובה שווי הרכב, וחברת הביטוח תוכל לדון כמה באמת להשיב למבוטח מתוך כך.

מה קורה עם הרכב אחרי כן?
ישנו מי שתובע את חברת הביטוח גם על ההפרשים בין הערך שציין השמאי בטופס, לבין הערך ששולם, אולם יש לקחת בחשבון הוצאות של תביעות קטנות בבית המשפט. בכל מקרה, רישיון הרכב יגנז במשרד הרישוי ואילו הרכב מפורק לחלקים במוסך (וגם על כך ניתן לנסות ולתבוע).

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר