ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

3 טיפים להוזלה בביטוח הרכב שלכם

בשנים האחרונות אנו עדים לעליה מתמדת במספר תאונות הדרכים, וכתוצאה מכך קיימת מגמת עלייה במחירי ביטוח הרכב. כיום מחירה של פוליסת ביטוח הרבה מושפעת ממספר רב של משתנים אשר גורמים לעלייה מהותית בביטוח הרכב. לפניכם 3 טיפים מצוינים אשר יעזרו לכם לבחור את פוליסת ביטוח הרכב הזולה והמשתלמת ביותר עבורכם:

השוואת מחירי ביטוח רכב
הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא ביצוע של סקר שוק נרחב ומקיף טרם רכישת הפוליסה. את סקר השוק ניתן לבצע בכמה דרכים- האחת היא דרך סוכן הביטוח אשר יבצע עבורכם את סקר השוק, יבחן את ההצעות השונות של חברות הביטוח וימליץ לכם על הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם. השנייה הינה ביצוע סקר השוק באופן עצמאי על ידי יצירת קשר עם חברות הביטוח עצמן. הדרך השלישית והאחרונה הינה למעשה השוואת מחירים באתר השואה באינטרנט בו יהיה עליך להשאיר את פרטיך ואת פרטי רכבך ותוך מספר דקות יצרו עימך קשר מספר חברת ביטוח אשר יציעו לך את מיטב הצעותיהם.

הגדלה של ההשתתפות העצמית
הטיפ השני לחיסכון בעלויות ביטוח הרכב הינו הגדלה של סכום ההשתתפות העצמית. ברוב המקרים אין אנו מגישים תביעה כנגד חברת הביטוח בהתקיימן של תאונות דרכים קלות או כאשר גודל הפגיעה הוא מינורי. בכל מקרה מסוג זה קיימת סבירות כי בהמשך חברת הביטוח תעלה את מחירה של הפוליסה לאחר תקופה מסוימת, ועל כן יש להגדיל את הסכום ההשתתפות  לגובה בו נוכל לעמוד במקרה הצורך.

צמצום מקסימאלי של מספר הנהגים
אחד הקריטריונים העיקריים אותם לוקחת בחשבון חברת הביטוח בבואה לקבוע את מחירה של פוליסת הביטוח הינו מספר הנהגים שעתידים לנהוג ברכב, גילם, ההיסטוריה התחבורתית שלהם ועוד. טרם רכישת פוליסת ביטוח מומלץ מאוד לבחון האם הכרחי עבורך לבטח את כלל הנהגים הללו? האם ניתן לוותר את האפשרות שנהג מסוים ינהג ברכב? אם כן תוכלו לחסוך לעצמכם סכומים משמעותיים בביטוח הרכב

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר