ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת תעריפי ביטוח רכב

ביטוח רכב משמש את כל בעלי הרכבים – ומשתדל להקיף את כל המפגעים והנזקים שעלולים להגרם ביום מן הימים – לנהג הרכב, לנוסעים ולאלו שנפגעו מהרכב וכן לרכב עצמו. נשמע כמו מותרות? ביטוח אחד מבין כל השלושה אינו נחשב למותרות, אלא לחובה על פי החוק – וזה הוא ביטוח חובה. לבד מכך, אין לדעת באיזה יום מן הימים נאלצים להשתמש בו, אולם הוא עלול לקרות גם אם לא בהזמנה – אם יום אחד יתברר כי רכבכם היה אחראי למפגע כל שהוא, והנה עתה עליכם לשלם את הנזק שתובעים מכם לרכוש.

איך מתחילים לברר בכיוון?
חברות ביטוח מציעות טיפול באופן ישיר בביטוחי הרכב, ניתן להעמיס את העבודה על סוכני ביטוח לרכב או לשלם באופן ישיר לבנקים השונים, וביניהם בנק הדואר. לפני כן, רצוי להתעניין מעט באשר לסוגי הביטוח השונים ולמה שהם עשויים להעניק בזמן הצורך. אפשר לעשות ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´ בנפרד אצל כל אחת מחברות הביטוח, לכן חשוב להשוות מה כל אחת מציעה למבוטחים.

מחשבוני ביטוח רכב
מי שמחפש את הגאדג´ט שיערוך עבורו את ההשוואה ויחסוך לו ולו במתי – מעט, יכול להתחיל מביטוח חובה. לביטוח זה יש מחשבון מטעם משרד האוצר, שלאחר הכנסת הנתונים האישיים של הנהג ושל הרכב, מקבלים את המחירים בסדר עולה מהזול אל היקר. העניין הוא שרצוי לברר בכל מקרה איך מספק לכם אותו ביטוח חובה כיסוי.

השוואת מחירים בביטוח מקיף
כשמדובר בביטוח מקיף, יש הרבה יותר נתונים לתמרן בהם, ולכן רצוי כבר לשוחח עם נציגי חברות ביטוח. על מנת לחסוך זמן וכסף, משאירים פרטים בטופס מקוון, ולאחר מכן מספר נציגים מחברת הביטוח מתקשרים עם הצעת מחיר מתחרה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר