ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב רנו

מה שאומרים על האירופאיות בדרך כלל נכון, ובעיקר – שאלו מכוניות מפנקות. על רנו אפשר לומר באופן כללי, שזו נחשבת לאחת המכוניות הבטוחות יותר שקיימות בשוק. היא עוברת בקלות ובהצטיינות יחסית מבחני התרסקות בדגמים שונים, ומקבלת דירוג גבוה בבטיחות נוסעים ונהג וגם נפגעים חיצוניים. כל עניין הנהיגה הבטוחה והנוחה, מעמיד את רנו במקום נמוך בתמחור כללי לביטוח רכב, ומכאן – בעיקר נתוני הנהג ונתונים מצטברים של הרכב יכולים לשנות את המחיר למעלה. כשמדברים על מחירי ביטוח רכב לנוהגים בטוח, המחירים יורדים מטה אולם מצד שני יוכלו לעלות עקב דרישות של חברת הביטוח.

הדגמים של רנו אהודים ומיוחדים
מבין כל הדגמים שרנו מציעה, ניתן לומר שאחד הדגמים המפורסמים ביותר כבטיחותיים ועומדים במבחני הריסוק הוא רנו מגאן. זו הסיבה, שפוליסת ביטוח תוזיל את המחיר, מה שיבוא לידי ביטוי בעיקר בביטוח המקיף לאוטו. רנו קנגו הוא רכב פופולארי בעיקר בצה"ל אולם גם בשוק האזרחי – חלק מהפופולאריות שלו היא מחירו של הרכב והביטוח שלו. בנוסף, ישנו גם הדגם הנמכר רנו קליאו לסוגיו, וגם הוא נחשב לזול יחסית עם הביטוח שלו.

איך לחסוך עוד בביטוח רכב
מעבר לדגמים המיוחדים שרנו מציעה ללקוחותיה, ניתן להוזיל עלויות קבועות שמשלמים ממילא בכל שנה לביטוח רכב. קודם כל, לא ניתן לחמוק מתשלום על ביטוח חובה, ולכן רצוי לעשות גם לביטוח חובה לרכב השוואת מחירים. לאחר מכן עוברים להשוות מחירים בביטוח המקיף. אם ממילא המחירים מתחילים "נמוך" יותר, הלוא רצוי לברר לגבי התוספות וההרחבות בביטוח המקיף, שעשויות להפוך את השירות למפנק יותר.

לעשות ביטוח מורשה?
היות ויש סטטיסטיקה המורה על מספר של פעמיים בשנה טיפולים במוסך, חשוב לברר עם אילו מוסכים ישנם הסדרים. האם אלו מוסכים מורשים? האם הדרישה היא לערוך את הטיפול רק במוסך מורשה? ישנם יתרונות וחסרונות לנושא.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר