ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה משרד האוצר

למה נועד ביטוח החובה? משרד האוצר מחייב את אלו אשר בבעלותם רכב ובכך עושה סדר. משרד האוצר נותן לבעלי הרכבים להיעזר במין סוג של מחשבון לצורך ביצוע פעולת חישוב של מחירים לביטוח שלהם. כל זאת בהסתמך על מאפיינים מסוימים מאוד הרלוונטיים לבעלי הרכבים ורכבם. מחשבון זה נותן לאדם את האפשרות למצוא את חברת הביטוח שיכולה להציע לו את המחירים הנמוכים ביותר בשוק. באמצעות המחשבון האדם יכול לממש את זכות חופש הבחירה שלו ללא שום חשש מהתחייבות לחברת ביטוח כזו או אחרת. 

כיצד לבחור חברת ביטוח?
לפי המדיניות הלא מקובעת לגבי ביטוח חובה של משרד האוצר, בזמן שהאדם נכנס למשרדי חברת ביטוח לצורך ביצוע ביטוח חובה יש לו את המחיר הבסיסי אשר עליו הוא יכול להתמקח ולנסות להוזיל את המחיר. לא בסמכותה של חברת הביטוח לחייב מחירים גבוהים יותר מאלו שצוינו במחשבון, אך היא כן יכולה להוריד את המחירים אשר צוינו במחשבון. יהיו אנשים אשר ירצו לתת תשלום גבוה יותר אם יוכלו לדעת בוודאות שכאשר הם יצטרכו את שירותי חברת הביטוח הם יוכלו לפנות אליה בכל עת.

משרד האוצר וחברת הביטוח
אין באפשרותו של משרד האוצר להתחייב על כך שתהיה איזושהי זהות מסוימת בין הכתוב באתר האינטרנט של משרד האוצר לבין מה שכתוב באתר האינטרנט של חברת הביטוח בנושא ביטוח חובה לנהגים. לעיתים, מה שמציעה חברת הביטוח באתר הבית שלה אינו חופף למה שהיא מציעה בפועל. מועברים נתונים ופרטים אודות הנושא הזה אחת לפרק זמן מסוים ממשרד האוצר לחברות הביטוח. אם קיים פער כלשהו בין מה שחברת הביטוח הציעה לבין מה שנקבע על ידי משרד האוצר ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור הממונה על הפיקוח על חברות הביטוח.

שוק הביטוח
קיימת תחרותיות רצינית מאוד בשוק הביטוח בישראל וזה בא לטובת הלקוחות. כל לקוח יכול לפנות לכל חברה אשר מציעה שירותי ביטוח ולבקש את שירותיה. אין שום התחייבות לאף חברת ביטוח בחוזה רב שנתי, כלומר אחת לשנה הלקוח מקבל טופס בכדי לחדש את שירותי הביטוח, אך הוא יכול לפנות לכל חברה אחרת בטרם הוא מחליט לחדש את החוזה. ישנה מודעות מצד חברות הביטוח על התחרותיות הרבה, לכן הן נוטות להוריד מחירים בכדי למשוך אליהן טווח רחב של לקוחות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר