ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כדאי לרכוש ביטוח אונליין

עידן האינטרנט והטכנולוגיה המתקדמת לא פסח גם על עולם הצרכנות והשירותים. כיום ניתן לבצע יותר ויותר פעולות ברשת האינטרנט מבעבר, והרבה מאוד עסקים ונותני שירות מבינים כי צרכנות דרך רשת האינטרנט היא הדבר הנכון והעדכני ביותר, ולשם מתקרב עולם העסקים בצעדי ענק. הדבר נכון גם לגבי כל נושא הביטוח וכיום ניתן לרכוש ביטוח רכב בצורה קלה, מהירה ובטוחה דרך רשת האינטרנט.

מדוע כדאי לקנות ביטוח רכב אונליין
עד לפני לא הרבה מאוד שנים רכישה של ביטוח רכב הייתה פעולה שדורשת הרבה מאוד זמן ומשאבים. היה צריך לגשת לסוכנות הביטוח עם כל הטפסים הרלוונטיים, לשבת בפגישה עם הסוכן לשמוע על פוליסות הביטוח השונות ולבחור פוליסת ביטוח. לאחר מכן היה צריך להמתין עד שהסוכן ישלח את תעודת הביטוח להנפקה, לבוא לאסוף אותה מהסוכן וללכת לסניף הבנק או הדואר כדי לשלם עליה ולהפוך אותה לתקפה. כיום קשה לנו אילו לתאר דבר כל כך ארוך ומיותר מזה

הדרך המהירה והקלה לרכוש ביטוח חובה
במקום לבזבז חצי יום עבודה על ריצות ותשלומים ממקום למקום, ניתן היום לרכוש ביטוח רכב מבלי לקום מהכסא, תוך כדי יום העבודה. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של חברת הביטוח, להשאיר פרטים, ותוך מספר דקות חוזר אליך סוכן ביטוח מטעם החברה. בעניין של דקות הוא סוגר לך פוליסת ביטוח חובה, ומפקסס לך אותה כאשר היא כבר משולמת מאושרת.

הרבה יותר זול באינטרנט
לא רק שרמת הזמינות באינטרנט היא הרבה יותר גבוהה, גם המחיר הרבה יותר נמוך. קיזוז העלויות כגון עמלת סוכן הביטוח, ועוד עלויות נוספות הכרוכות בכוח אדם בא לידי ביטוי בולט במחיר הסופי של פוליסת הביטוח. כך ניתן לרכוש ביטוח מקיף או ביטוח צד ג´ במחירים הרבה יותר נמוכים מבעבר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר