ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב – חובה להשוות

משנת 1975 נכנס לתוקף חוק הפלת"ד שקובע שכל בעל רכב חייב בתעודת ביטוח חובה משולמת ותקפה. החוק מתייחס לביטוח חובה בלבד – שמכסה הוצאות של פגיעות גוף בעת תאונה, ולא לשאר הביטוחים המוצעים כיום ללקוח – כמו למשל ביטוח מקיף שמכסה הוצאות שנגרמו לרכב המבוטח או ביטוח צד ג´ המכסה הוצאות של תביעת צד שלישי. החוק אינו קובע גם לכל נהג היכן לעשות ביטוח רכב, להיפך – מצב שוק ביטוח הרכב היום פורח ומעודד תחרות בריאה בין חברות הביטוח השונות. התחרות מתעצמת בזמן שהלקוח יכול לעשות בזמן אמת השוואת מחירים בעצמו.

התחרות בשוק ביטוחי הרכב
התחרות בין חברות לביטוח רכב אמנם הפחיתה ברמה ניכרת את מחירי ביטוח חובה ומקיף לרכב, כשלכל חברת ביטוח ישנו תחום דגמים שהיא מבטחת שהוא מבוטח. לדוגמה, אם חברת ביטוח אחת מתמחה בתחום הביטוחים לרכבי שטח ולרכבי יוקרה, המחירים יהיו מעודכנים ואף ללא מתחרים – לעומת חברת ביטוח אחרת שאינה מכירה היטב את הסיכונים לאותו רכב על כן גובה מהלקוח מחיר יקר יותר מכפי הצורך.

פיצול רכישת הביטוח
מי שרוכש ממילא ביטוח רכב חובה, אינו מחויב לרכוש גם את הביטוח המקיף מאותה חברת ביטוח, ולמעשה יכול להשוות מחירים לכל ביטוח בנפרד. יכול להיות שחברת ביטוח מציעה ביטוח חובה זול במיוחד בשביל למשוך את הלקוחות לעברה גם לעשיית הביטוח המקיף היקר שיש לה להציע. רצוי לשים לב לזה, ולברר אם קיימים לשני סוגי הביטוח רכב מחירים זולים כשהם ביחד.

מחשבון ביטוח רכב לרשותכם
לרשות כל אחד ואחת מבעלי הרכבים עומד מחשבון מקוון לביטוח חובה לרכב סביב השעון ברשת שניתן באמצעותו למצוא את המחירים הזולים ביותר לביטוח רכב אונליין. המחירים מייצגים את הביטוח הסטנדרטי שחברות הביטוח מציעות, וכל שינוי בו יכול לגרור גם שינוי במחיר. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר