ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שינוי מיגון באמצע תקופת ביטוח

ביטוח רכב סטנדרטי נעשה לתקופה של שנה. במידה ויש חריגים מכך, יש לציין זאת בפוליסה ולצייד את החוזה בחתימת המבוטח – כך ישנו תוקף משפטי להסכמתו של המבוטח. חשוב, שהמבוטח יהיה מודע לכל מה שהוא מקבל באמצעות אותה הפוליסה, ויצהיר על כך שידוע לו. כך לדוגמה, נציג המכירות של חברת הביטוח מקריא את כל התנאים של הפוליסה למבוטח, על מנת שזה יעניק את הסכמתו בשיחה המוקלטת. גם אם במהלך תקופה משתנים תנאי הביטוח על ידי מי מהצדדים, אין להשתמש בכך על מנת להרע את התנאים למבוטח.

כשחברת ביטוח דורשת דרישות
חברת הביטוח יכולה לבקש שינוי בתנאי המיגון לרכב על מנת שהמבוטח יקבל ביטוח רכב זול, אולם היא חייבת לציין את התנאי הזה בחוזה. ללא נוכחות תנאי בחוזה כשהוא חתום על ידי המבוטח, כאילו הוא לא קיים משפטית. הטריק שמשתמשים בו בפועל הוא שינוי בפוליסה – כאילו המיגון כבר קיים (בכדי שתתרחש ההטבה) תוך התניה שאותו מבוטח חייב להציג אישור לבדיקות מיגון. אם זה לא היה כתוב בחוזה, לעולם אין לשנות את תנאי הפוליסה לרעת המבוטח.

מדוע שינוי בתנאי מיגון עלול להשפיע בתקופת הפוליסה?
במידה וחברת הביטוח ציינה בחוזה כי המבוטח צייד את רכבו במיגון הנדרש, יוכל להיות זכאי להחזרים על סעיפים מסוימים שקשורים במיגון לרכב, לדוגמה – גניבתו. חברת הביטוח חייבה את הנהג להראות אישורי בדיקת מיגון? יש לציין זאת בביטוח רכב. לא צוין בביטוח רכב, ועדיין סעיף המיגון מראה שהנהג כאילו בעל המיגון הנדרש? יש להחזיר לו החזרים כספיים על פי הפוליסה בסעיף גניבת רכב.

מדוע מיגון משנה את מחיר הפוליסה?
המיגון לרכב מוריד את מחיר פרמיית ביטוח רכב, משום שמיגון מהווה גורם הרתעה שעשוי להפחית את מקרי הגניבות באופן כללי, או לפחות לאפשר לבעלי הרכב לאתר אותו לאחר גניבה (לדוגמה על ידי איתוראן).  מבחינת חברת הביטוח, זה מצמצם את הנזקים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר