ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבי יוקרה

מחיר ביטוח רכב מקיף יכול להשתנות עם כל שינוי של גורם במשוואה. אם תביטו בטופס המקוון להשוואת מחירי ביטוח רכב תוכלו למצוא על אילו פרמטרים מתעכבים בחברות הביטוח על מנת לתמחר את הביטוח לרכב. על מנת לשמוע מהו המחיר הסופי של ביטוח מקיף לרכב, נציג חברת הביטוח חוזר אל המבוטח הפוטנציאלי ומתמחר את ההצעה על פי נתונים נוספים שמצטרפים למשוואה, כמו למשל כתובת מגורים, סוג הרכב, מיגונים ותוספות שיש לו ועוד. המחיר מחובר על פי הסיכוי של בעל הרכב לתבוע את חברת הביטוח בגין אותם הנתונים שלו.

למה ביטוח רכבי יוקרה יקר יותר?
כשהרכב יקר יותר מהממוצע – בסדר גודל של בין 350,000 עד 1,000,000 ועד בכלל, מגדירים אותו כרכב יוקרה – אצל כל חברת ביטוח סף המינימום משתנה, אולם זה הסטנדרט המקובל. כל רכב כזה יכול להיות בעל חלקי חילוף מקוריים יקרים, ולכן תיקונו יהא יקר. בנוסף, ישנה נטייה לגנוב רכבי יוקרה על אף המיגון שלהם ולגנוב מתוך הכבים ציוד וחפצים. 

ביטוח רכבי יוקרה – איך להוזיל את המחיר?
 עלות של פוליסת רכבי יוקרה עולה מדי שנה בין 10,000 ל- 40,000 שקלים. נשמע יקר, אולם המחיר מצדיק את עצמו על פי סעיפי הביטוח ביחס למחיר הרכב. למרות הכורח בתמחור ברמות אלו, ישנה אפשרות להוזיל את הביטוח, על ידי מספר שינויים בפוליסת ביטוח מקיף. ראשית, אם עושים ביטוח חובה וביטוח מקיף גם- יחד, זוכים להקלה במחיר בדרך כלל, וכן ישנה אפשרות להוריד את סעיף דמי ההשתתפות שיכולה להגיע גם עד ל- 7,500 ₪ (במקרה של תאונה תיאלצו לשלם יותר דמי השתתפות). 

איך עוד אפשר להוזיל מחיר?
חברות ביטוח מבטיחות הנחות בטיפולים אם לוקחים את הרכב למוסכי הסדר, אולם לא תמיד רצוי לסמוך על טיפול כזה, כי " מה שעולה בזול, עולה לאחר מכן ביוקר". בנוסף, ניתן להוסיף באופן חד פעמי מיגונים על פי דרישה של חברת הביטוח – והמחיר ירד מעט.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר