ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לנגרר

ישנם אנשים שבמסגרת עבודתם עם כלי הרכב עושים שימוש בנגררים. הנגררים הם כלי יעיל ביותר עבור בעלי עסקים הזקוקים לאפשרות לנייד ציוד כבד או גדול באמצעות כלי הרכב שלהם. ישנם גם אנשים שעושים שימוש פרטי בנגררים על מנת לנייד ציוד אישי כבד כמו כלי עבודה, ציוד ספורט, כלי רכב קטנים כמו קלנועים או אופנועים ואפילו לשם הובלה של בעלי חיים גדולים. על מנת לחבר נגרר לרכב יש לעבוד בכללים אשר נקבעו על ידי משרד התחבורה, כאשר גודל ומשקל הנגרר תלוי בצורה ישירה בסוג הרכב הגורר.

ביטוחים לנגררים
בעיני החוק הנגרר הוא כלי רכב לכל דבר וחלים עליו כל הכללים והתקנות החלות על כל שאר כלי הרכב. כך שנגרר חייב לעבור טסט פעם בשנה, וכן לפני השימוש בו יש לבטח אותו בביטוח חובה. ביטוח החובה הוא תנאי הכרחי לשם עצם השימוש בנגרר, אך ניתן כמובן לרכוש עבורו ביטוחים משלימים נוספים כמו ביטוח מקיף במקרה של נגרר יקר מאוד או ביטוח צד ג´. תקנות הביטוח של הנגרר שונות מביטוח של כלי רכב רגיל ולכן יש לרכוש אותו מחברת ביטוח אשר מתמחה בביטוח נגררים.

כיצד רוכשים ביטוח נגררים
כפי שרוכשים את שאר פוליסות הביטוח לרכב, גם בשוק הביטוחים לנגררים מומלץ מאוד לעשות השוואת מחירים בטרם רוכשים ביטוח נגרר. חברות ביטוח רבות מציעות מבצעים וניתן לקבל שלל הצעות ולבחור את ההצעה הטובה ביותר. כמובן שמי שמעוניין במחירים הזולים ביותר מוזמן לרכוש ביטוח נגרר אונליין באינטרנט, מה שתמיד מוביל להוזלת עלויות.

ביטוח דרך סוכנות ביטוח
מי שרוצה להיות בטוח שהביטוח שהוא רוכש לנגרר שלו אכן עומד בכל התקנים המחייבים ומציע את היסויים הטובים ביותר מוזמן לרכוש פוליסת ביטוח לנגרר מסוכן ביטוח שמתמחה בביטוח נגררים, אצלו יוכל לקבל את כל המידע הרלוונטי לו הוא זקוק.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר