ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף במחיר משתלם

רכב בישראל נחשב לנכס יקר לרכישה ואפילו לאחזקה. ישנם אפילו רכבים בישראל שעלותם ושוויים מגיעים גם למאות אלפי שקלים. על מנת שנוכל לישון בשקט בלילה בידיעה שהנכס היקר שלנו שנמצא למטה ברחוב מוגן חייבים לעשות לו ביטוח מקיף. מטרתו של הביטוח המקיף היא להעניק כיסוי ביטוחי ופיצוי כספי בכל מקרה בו נגרם נזק לנכס שלנו כמו למשל פגיעה בתאונה שעלולה להוביל לאבדן ערך הנכס או אפילו במקרה של גניבה.

מה עוד כלול בביטוח מקיף
בנוסף לפיצוי הכספי שנקבל במקרה וחלילה נגנב רכבנו או נפגע בתאונה הביטוח המקיף מעניק לנו עוד כמה הטבות אותן בדרך כלל ניתן לרכוש בנפרד מחברות ביטוח הרכב השונות כגון ביטוח צד ג´. כך שבפועל הביטוח המקיף מעניק לנו גם הגנה מפני מקרים בהם אנו גורמים עם רכבנו נזק לגורם שלישי באופן המגן עלינו מפני תביעת נזיקין.

כיצד רוכשים ביטוח מקיף לרכב
כיום שי שתי דרכים עיקריות לרכוש פוליסת ביטוח רכב כלשהי מכל סוג. הדרך הראשונה היא לעשות זאת דרך תיווכו של סיכן ביטוח או סוכנות ביטוח. הדרך השנייה היא לרכוש את הביטוח ישירות מחברת הביטוח. לשתי הדרכים הלו שי גם יתרונות וגם חסרונות. למשל, רכישה של פוליסת ביטוח רכב דרך סוכן הביטוח היא יקרה יותר משום שהיא כוללת בדרך כלל גם את עמלת הסוכן, לעומת זאת השירות שמקבלים מהסוכן הוא אישי וצמוד הרבה יותר, וישנם הרבה מאוד אנשים שרואים בכך יתרון משמעותי שכדאי לשלם עבורו.

סוגים נוספים של ביטוחים
מלבד הביטוח המקיף ישנם גם כמובן עוד סוגים של ביטוחי רכבים כאשר הבולט מכולם הוא ללא ספק ביטוח החובה. זהו ביטוח המעניק כיסוי במקרה של פציעות ופגיעות גופניות כתוצאה מהשימוש ברכב, וכל בעל רכב בישראל מחויב לרכוש פוליסה כזאת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר