ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מסחרי עד 4 טון


מהי פוליסת הביטוח הנדרשת לרכב מסחרי מסוג זה?
פוליסת
ביטוח לרכב מסחרי מעל ל-4 טון הינה מורכבת יותר מפוליסה לרכב פרטי ומסחרי מתחת ל-4 טון, אך הכרחית ונדרשת. משום כך, קיבצנו מספר פרטים בסיסיים אודות ביטוח רכב מסוג זה, במטרה לעזור לכם להגיע להצעת המחיר המשתלמת ביותר.

מה כוללת פוליסת הביטוח לרכב מסחרי מעל ל-4 טון?
פוליסת
ביטוח לרכב מסחרי מעל ל-4 טון כוללת, בין השאר, משאיות, אמבולנסים, מכוניות כיבוי אש, טרקטורים, קומביינים, מלגזות ועוד. בביטוח מסוג זה קובעים את סכומו בפוליסה, כאשר זו הבסיסית מחושבת במכפלת סכום הביטוח והתעריף. גובה התעריף נקבע עפ"י מטרת פעילות הרכב ועפ"י "גילו", וההשתתפות העצמית נקבעת עפ"י גילו של נהג הרכב ועפ"י סכום ביטוח הרכב לקניות שלנו.

מדוע קיימים הבדלים במחיר בין ביטוח לרכב מסחרי מעל ל-4 טון ובין רכבים אחרים?
ישנו הבדל ניכר במחיר של ביטוח לרכב מסחרי מעל ל-4 טון בהשוואה לביטוח לרכב פרטי ומסחרי מתחת ל-4 טון, שכן מדובר בפוליסה שאין לה תנאי מינימום. משום כך, מומלץ לערוך סקירה מקיפה של מחירי הפוליסות השונים ולברר היטב את תנאי הפוליסה הנבחרת, במטרה להגיע לעסקה משתלמת. בסוג כזה של ביטוח- כל טעות עולה אחר כך לא מעט.

איך להגיע להצעה המשתלמת ביותר?
ישנה דרך פשוטה ביותר להשיג הצעה משתלמת ל
ביטוח רכב מסחרי מעל ל-4 טון. אנו מציעים לכם למלא את פרטיכם באתר, אנחנו נדאג לשלוח את בקשתכם לחברות הביטוח ותוך זמן קצר הצעות המחיר יזרמו; ואתם? אתם תצטרכו רק לבחור.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר