ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב זמני

כל מי שמחזיק בבעלותו כלי רכב חייב לבטח אותו באמצעות אחת מחברות הביטוח רכב הקיימות היום בשוק לפחות בביטוח חובה. נהיגה ברכב ללא ביטוח חובה נחשבת לעבירה על החוק ומומלץ מחום להימנע ממנה, משום שהעונשים של נהיגה ברכב ללא ביטוח עלולים להיות כבדים מאוד. רוב חברות הביטוח מכרות פוליסות ביטוח רכב מסוגים שונים לתקופה קצובה של שנים עשר חודשים. למרות זאת ניתן בהחלט לרכוש פוליסת ביטוח רכב לתקופה קצרה יותר, מה שנקרא פוליסת ביטוח רכב זמנית.

מתי נזדקק לביטוח רכב זמני?
ישנם הרבה מאוד מקרים בהם אנו זקוקים לפוליסת ביטוח כלשהו, בין אם מדובר בביטוח מקיף או בין אם מדובר בביטוח צד ג´. למשל, במקרים הם אנו יודעים מראש שהתקופה שלנו עם הרכב היא קצובה מראש כמו מקרים בהם אנו מתכננים למכור את הרכב ולשדרג את הרכב לדגם חדש יותר. במקרים אחרים אנו מתכננים נסיעה ארוכה לחו"ל לרגל עסקים או אפילו מתכננים לרדת מהארץ לכמה שנים. בכל אותם מקרים חבל לנו לבזבז כסף ולרכוש ביטוח לטווח ארוך שלא ינוצל בסופו של דבר.

איפה קונים פוליסת ביטוח זמני
באופן עקרוני, ביטוח רכב זמני או קצוב לתקופה של פחות משנה ניתן לרכוש אצל כל אחת מחברות ביטוח הרכב. למעשה, המפקח על חברות הביטוח מצד הרגולטור מחייב את חברות הביטוח למכור לנו פוליסות ביטוח לטווח קצר, אולם חברות הביטוח אינן מפרסמות זאת ומעדיפות לא לידע את ציבור הצרכנים באפשרות הזאת.

מדוע אין פרסומים לגבי ביטוח זמני?
מבחינה כלכלית זה נחשב מאוד לא משתלם רווחית לחברות ביטוח הרכב השונות למכור לנו פוליסות ביטוח זמניות לטווח קצר. מהסיבה הזאת אנו לא שומעים ולא נתקלים בפרסומים אודות ביטוחי רכב זמניים לטווח קצר, אך הם בהחלט קיימים ואנו זכאים להם כצרכני ביטוח רכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר