ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה יעלה ביטוח רכב

לשאלה כמה עולה ביטוח רכב אין תשובה אחת חד משמעית. לכל אותם ספקנים שאינם מאמינים בחסרונן של תשובות חד משמעיות הנה הסבר קצר אודות הגורמים המרכיבים את מחירה של כל פוליסת ביטוח רכב על מנת לסבר את האוזן ולספק הסברים מדוע זה כך. ראשית כל נעשה סקירה קצרה על סוגי הביטוחים הקיימים בישראל.

סוגים שונים של ביטוח רכב
כאמור כל בעל רכב במדינת ישראל חייב לבטח את רכבו בביטוח חובה לרכב. ביטוח זה מעניק כיסוי במקרה של פציעות, פגיעות גופניות או אפילו מוות כתוצאה מתאונת דרכים של נהג הרכב, נוסעי הרכב או הולכי רגל. ביטוחים משלימים שאינם בגדר חובה אך נהגים רבים נוטים לרכוש גם אותם הם ביטוח צד ג´, המעניק כיסוי של הוצאות תביעה ממוטח שגרם לנזק ברכושו של צד שלישי כתוצאה משימוש ברכבו, וביטוח מקיף שמעניק פיצוי לבעל הרכב במידה ורכבו נגנב או ניזוק בתאונה או אסון כלשהו.

ממה מורכב מחירו של ביטוח הרכב?
ביטוח רכב הוא למעשה סוג של הימור אותו לוקחת חברת הביטוח כאשר היא מחליטה לבטח נהג. בפועל אין פה הימור כלל וכלל מפני שחברות הביטוח השונות רק מרוויחות בשונה ממשחקי מזל אחרים, אולם זהו העיקרון המנחה. חברת הביטוח מרכיבה את מחירה של פוליסת הביטוח רכב מרמת הסיכון שהיא לוקחת שבעל רכב מסוים יכנס למצב בו הוא ידרוש מחברת הביטוח לפצות אותו בהתאם לפוליסה כמו תאונת דרכים או גניבה של רכב.

איך רוכשים ביטוח רכב
ישנם שתי דרכים לרכוש פוליסת ביטוח לרכב. דרך סוכן ביטוח או לחילופין, לרכוש אותה ישירות מחברת הביטוח ללא דמי תיווך. השיטה הראשונה יקרה יותר, אך מבטיחה שירות איכותי ויציב יותר, כך שניתן למצוא יתרונות וחסרונות בשתי השיטות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר