ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לסופי שבוע

לכל אחד מאיתנו יש הוצאות, וישנם גם אנשים רבים אשר רודפים כל החודש אחרי המינוס. אחזקת רכב במדינת ישראל עלולה להיות דבר יקר מאוד במיוחד עבור אוכלוסיות צעירות כמו סטודנטים אך לא רק. גם אנשים בעלי משפחות מוצאים שאחזקה של רכב יכולה להיות מעמסה כלכלית כבדה. צריך לעשות ביטוח רכב, ביטוח חובה לפחות כי חייבים על פי חוק, אך במקרים מסוימים נצטרך גם לעשות ביטוח מקיף או ביטוח צד ג´. צריך לעשות מבחן רישוי לרכב בכל שנה מחדש, ולא לדבר על הטיפולים השוטפים ועל טיפולים נוספים שצצים מבלי שתכננו כמו משהו שמתקלקל או חס וחלילה הוצאות על תאונה.

כיצד מוצאים את הביטוח הזול ביותר
אחת הדרכים הטובות לצמצום ההוצאות השוטפות על הרכב היא דרך התשלומים עבור פוליסת ביטוח הרכב. ראשית כל, לפני שרוכשים פוליסת ביטוח חשוב מאוד להשוות מחירים. כיום קיימת תחרות בריאה בענף ביטוחי הרכב וניתן למצוא פוליסות ביטוח במחירים זולים בהרבה מבעבר. פעולה שנייה שיש לעשותה בטרם רוכשים פוליסת ביטוח היא להגדיל לעצמנו מה אופי השימוש ברכב.
למשל, ידוע שכל נהג צעיר מתחת לגיל 24 צריך ביטוח נהג צעיר על מנת שיוכל לנהוג ברכב לפי חוק. משפחות רבות עם ילדים בגילאים הללו מחזיקות רכב משפחתי ונאלצות לשלם בעבור ביטוח הנהג הצעיר שנחשב ליקר יותר השאלה היא כיצד ניתן לקצץ בעלויות?

ביטוח לסופי שבוע
חברות הביטוח עלו בדיוק על הנקודה הכואבת הזאת ויצאו במבצעי מכירה של פוליסות לסוף שבוע. הכוונה היא שברוב המקרים האנשים הצעירים הצריכים את הביטוח הם חיילים אשר יוצאים הביתה ומשתמשים ברכב רק בסופי שבוע. בדרך הזאת ניתן לקבל מחיר מוזל יותר על פוליסת הנהג הצעיר מפני שהנהג הצעיר, שנחשב למסוכן יותר בעיני חברת הביטוח, עושה ברכב שימוש רק בסופ"ש.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר