ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח איי אי ג´י

AIG הינה חברת ביטוח בין לאומית שיש לה שלוחה בישראל – וזו הוקמה בשותפות של 50% ביחד עם קונצרן עורק מהמובילים בארץ. בשנת 1997 חברת הביטוח AIG החלה לשווק את המוצרים היחודיים שלה בביטוח. מבין עיסוקי החברה ומוצריה, ישנו ביטוח חיים, ביטוח בריאות ותאונות אישיות, ביטוח דירה, ביטוח מסחריים וכן ביטוח רכב. חברת ביטוח איי אי ג´י פועלת בישראל כמשווק ישיר ללקוח בכל מוצרי הביטוח שלה כבר למעלה מעשור -  וכן בעולם כולו. באמצעות זאת, החברה נגישה לכולם ללא תלות במיקום הגיאוגרפי של סניפיה.

פוליסות רכב שונות בביטוח AIG
חברת הביטוח איי אי ג´י מציעה לנהגים ביטוח רכב מלא או ביטוחי רכב בפני עצמם – כמו ביטוח מקיף, ביטוח חובה וצד ג´.  פוליסות הרכב מותאמות לכל דורש על פי נתוני הנהג הקבוע ברכב וגם נתוני הרכב עצמם – כפי שחברות הביטוח – רובן ככולן, מציעות כיום מעבר לפוליסות ביטוח רכב סטנדרטיות. השאלה היא, כיצד חברת הביטוח יכולה לבוא לקראת הלקוח.

פוליסות לכל כלי הרכב
כחברת ביטוח רכב לכל דבר, ניתן למצוא ביטוח לסוגי רכבים שונים – לרכב פרטי עד 4 טון, לרכב מסחרי או מעל ל- 4 טון, לרכב דו- גלגלי וכן לכל רכב שיש לו מספר רישוי מטעם משרד הרישוי. על מנת לקבל הצעות ביטוח לרכב, יש ליצור קשר טלפונית או דרך אתרים להשוואת מחירי ביטוח לרכב.

השבת כיסוי ביטוח בזמן
למרות החוזה שבין מבוטח למבטח, השבת כספי הפיצויים בזמן לוט בערפל, ותלוי ביכולות החברה ובגב הכלכלי שהיא יכולה לספק. חברת AIG העולמית בעלת עוצמה פיננסית גדולה וזו מחזקת את יכולותיה לתמוך ולהעניק את השירות למבוטחיה על מנת שיוכלו לקבל את הביטחון המובטח להם בזמן הצורך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר