ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכבים כבדים מסחריים

בעלי רכבים כבדים מסחריים בוודאי מודעים לעובדה שעליהם לחדש מדי שנה את הביטוח לרכביהם. הביטוח בא למלא את חובת החוק לעשיית ביטוח רכב חובה, ובעיקר לבוא לקראת הנהג במקרים של תביעות ביטוח רכב בכדי לקבל פיצויים על הנזק שנגרם לרכב (או לגוף). שלושת סוגי הפוליסות לרכב מספקות לנו תנאים סטנדרטיים למתן שירותי ביטוח – ותוספות למי שמעוניין להרחיב את הפוליסה ולקבל יותר מהרגיל.

תנאים מינימליים שחייבים להיות בפוליסת הביטוח לרכב
החוק קובע לגבי כל סוג רכב מהם התנאים שמחייבים על פי חוק בפוליסה, כאשר רכבים פרטיים עד 4 טון נקבעו תנאי המינימום, ואילו לרכבים מסחריים או פרטיים מעל ל-4 טון ולכלי רכב דו גלגליים, המחוקק לא קבע תנאי מינימום שיכללו במסגרת פוליסת הביטוח, ונושא זה נותר לסיכום בין חברת הביטוח למבוטח. על- כן, בעלי רכבים מסחריים כבדים חייבים להבין מה כולל אותו ביטוח רכב מסחרי ומה רצוי שיכלול.

למה חשוב לשים לב בביטוח רכבים מסחריים כבדים?
יש לשים לב שבפוליסה הזו יהיה כלול גם "ביטוח כל הסיכונים". אם ברכבים פרטיים עד 4 טון זה מובן מאליו, כאן מי שמעוניין להיות מכוסה בכל סוג תאונה אפשרי, אמור לוודא את התמצאותו של הסעיף. מלבד זאת, ישנה אפשרות להחליף חלקים שהתבלו – ישן תמורת חדש, לרכוש כיסוי על הוצאות גרירה וחילוץ – על ידי חברה חיצונית לחברת הביטוח ביטוח של תוספות לאוטו כמו למשל מזגן והרחבת ביטוח צד ג´ לרכב.

מהו מחיר ביטוח לרכבים מסחריים כבדים?
המחירים משתנים בין חברת ביטוח אחת לשנייה, ויש צורך לעשות השוואת מחירי ביטוח לרכב, היות והמחירים עשויים להשתנות מדי יום ביומו – אין סטיגמה מסוימת לחברת ביטוח שהיא מכתיבה מחירים יקרים יותר, אלא שמדובר במערכת דינאמית שכדי לדעת מה המילה האחרונה בה יש לבדוק באותו היום את המחיר המוצע למבוטח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר