ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לנשים

כשמדובר על ביטוח רכב, בדרך כלל ההתלבטות היא איפה לעשות את ביטוח החובה, משום שבכל זאת ישנם פערים פה ושם במחירים, ועבור צעירים שיש להם ותק מועט בחברות ביטוח, זה יכול להיות משמעותי משום שהפערים יכולים להסתכם בכמה מאות שקלים, ומדוע ישנם פערים? משום השוני במספר פרמטרים בביטוח ברכב זה, כמו גיל, מין, מספר שנות ותק לרישיון, היסטוריית תביעות, מספר נהגים קבועים ועוד. מה קורה כשעוברים לביטוחים הנוספים: ביטוח מקיף וביטוח צד ג´? מספר הפרמטרי גדל משום שמדובר בביטוח רכוש, אולם ישנו פרמטר שמפחית באופן אוטומטי את מחירי ביטוח רכב – הוא מקדם לכל שאר הפרמטרים, וזה מין הנהג.

ביטוח רכב לנשים – יש פריבילגיות
נשים נחשבות ל"עם" שמבין פחות בענייני רכב, באופן יחסי לגברים, אולם מופיעות פחות סטטיסטית בתאונות דרכים בישראל, וזו סיבה שמקיימת את ההנחה לה הן זוכות בביטוח רכב. כשנדרשים להחליף גלגל עקב תקר או למשל במקרה של שבירת שמשה, מי לוקח את הרכב למוסך? האם בכלל צריך לקחת למוסך, כשיש לכן הנשים פריבילגיה לקבל את השירותים הללו "על הדרך"? חברות ביטוח רבות ואולי אפילו כולן כבר הבינו, שנשים הן קהל יעד מיוחד. הן זוכות מחד לקבל הנחות בביטוח רכב, ומאידך- מוצע להן סל תיקונים וטיפולים מתאים במיוחד, בנוסף לביטוח הסטנדרטי שקיים.

אילו הטבות ניתן למצוא במיוחד לנשים?
עכשיו אחרי שקראתן שורות אלו, אפשר לומר שאתן יכולות לברר זאת בכוחות עצמכן מול חברת הביטוח שלכן. בנוסף להנחה המשמעותית על הביטוח, רצוי לבקש הצעות מחיר ביטוח מקיף לאופציה לרכב חלופי במקרה של רכב מושבת, שהלך טוטאל לוס שנגנב, ביטוח שבר שמשות, כרטיס הנחה לדלק ושוברי קניות, שירותי דרך וגרירה ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר