ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

אפשרויות ביטוח רכב

אין זה סוד, שנהגים ובעלי רכבים מחוייבים לדאוג לביטוח חובה לרכב, לעומת שני הביטוחים האחרים: ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. למעשה, כל ביטוח יכול להירכש בנפרד מחברות ביטוח נפרדות, מה שאומר שאפשר לקבל הצעות מחיר ביטוח רכב לכל אחד מהם משלוש חברות שונות לביטוח, ולבחור מי מהן המשתלמת ביותר. כמובן שרצוי לברר כמה עולות הקומבינציות שבין שני ביטוחים למשל, משום שבדרך כלל מוענקת הנחה מחברות הביטוח ללקוחות שרוכשים יותר מביטוח בודד אחד. על אחת כמה וכמה, כשמדובר בצי של 40 רכבים ומעלה.

אילו אפשרויות ביטוח רכב קיימות?
האפשרות הזולה ביותר היא האפשרות של ביטוח סטנדרטי, כלומר – ביטוח המכיל את כל דרישות משרד האוצר והתחבורה וזה בזול. אז למה להוסיף תוספות לביטוח רכב ולייקר אותו? בדיוק מהסיבה שהן קיימות! אותן תוספות מבטחות את החפצים הנוספים לרכב: בין אם זו גניבת תכולת הרכב, גניבה של מערכת הסטריאו, ביטוח שמשות, ביטוח של תיקוני דרך מיוחדים, שירותי גרר, שכ"ט של עורך דין ועוד. לכל אחד ישנה האפשרות לבטח את הרכב בדיוק כפי שהוא רוצה, וכן ניתן לדרג את הסעיפים על פי מדרג מותאם לתקרת הביטוח – כלומר – כמה שתשלם, כך תוכל לקבל בהתאמה. בנוסף, ניתן לקבל רכב חלופי במידה והרכב הושבת או נהרס טוטאל לוס ועוד.

בדיקה מול חברות ביטוח שונות
כיום הנוהג הוא להתקשר ישירות לחברת הביטוח ללא צורך בסוכן לביטוח רכב – ולבקש הצעת ביטוח. השירות שמנסה לייעל את העניין הוא שירות השוואת מחירי ביטוח, שבו אין צורך להתקשר לחברות ביטוח, אלא נציגי החברות רודפים אחר המתקשר. זאת לאחר הזנת פרטי המתקשר ורכבו באתר מקוון באינטרנט (אפשרי סביב השעון). לאחר זמן קצר נציגי החברות יצרו קשר וויספרו על ההצעה הכדאית ביותר לדידו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר