ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה ביטוח

בביטוח רכב, ישנם שלושה סוגים: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´, שלעתים נכנס לביטוח חובה וכלול במחיר. כאשר עושים השוואת מחירים- יש להפריד בין שלושת סוגי הביטוח ולבקש הצעות מחיר לכל סוג של ביטוח בנפרד, או הצעות מחיר לצירופים של סוגי ביטוח, כמו למשל ביטוח מקיף וצד ג´, ביטוח חובה ומקיף לרכב ועוד. הדרך הפשוטה להבין כמה עולה ביטוח רכב ולעשות השוואת מחירים, היא להרים טלפון לכל חברת ביטוח ולהתעניין. השיטה הזולה והקלה יותר, היא להזין פרטים הנוגעים לנהגי הרכב הקבועים ולרכב עצמו בטופס המקוון באתר אינטרנט, ולהמתין להתקשרות הנציגים.

מקח מעלה תוצאות בשטח
השוואת מחירים מאפשרת לכם את מימד המקח. אתם בקיאים בתמחור של כל חברת ביטוח, ועם מעט זמן וסבלנות, אפשר לומר את מה שנכון – הציעו לכם פחות על אותו הדבר. מה שטוב בלעקוב אחר הצעות מחיר ביטוח רכב, זה להבין מה התמחור לכל סעיף, כשהדגש הינו למעשה על ערך ההשתתפות העצמית, סעיף זה הוא קריטי: ככל שערך ההשתתפות העצמית יהיה נמוך יותר, זה אומר שבשעת הפעלת הביטוח, המבוטח ישלם את המחיר הזה בלבד – ואילו חברת הביטוח תשלים את ההוצאה, אולם אליה וקוץ בה – המחיר לכך הוא תשלום שנתי גבוה יותר לחברת הביטוח.

רצוי לקרוא את האותיות הקטנות
קיבלתם הצעה לביטוח זול לרכב? בדקו באותיות הקטנות. יכול להיות שהושמטו לכם סעיפים שיהיו נחוצים לכם בעתיד, או שלא הוספו לכם תוספות לביטוח רכב, כמו למשל שירותי דרך, שירותי גרר ושירות ביטוח שמשות. לפעמים רצוי ליטול את הסיכון ולשלם מעט יותר, כדי להיות מוכנים לאירועי ביטוח שיהיו משתלמים יותר כשחברת ביטוח עם גב כלכלי מציעה ועומדת מאחוריהם, מאשר להוציא זאת מהכיס הפרטי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר