ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לנוהגים בטוח

מחיריהן של פוליסות ביטוח הרכב בישראל מושפעים מגורמים שונים. החובה לבטח את רכבנו והרצון להיות מכוסים גם מפני גניבות ונזקים שונים הופכים את נושא רכישת הביטוח לחשוב ורלוונטי עבור כל נהג ובמיוחד כשמודבר בהוצאה כלכלית לא קטנה בכלל שיש להתחשב בה כחלק מהוצאות הרכב שהינן גבוהות גם כך בעקבות מחירי הדלק הגבוהים והטיפולים השונים אותם יש לבצע. בין שאר הגורמים שיכולים להוזיל עבורנו את מחיר ביטוח הרכב הוא הנהיגה הבטוחה שלנו. הדבר נשמע מפתיע אבל מחיר הביטוח יכול להיות תלוי גם בנו. חברות הביטוח מחשבות את מחירי הביטוחים על פי רמת הסיכון לתאונה שעלולה להתרחש עבור הנהג המבטח. נהגים שהינם נהגים זהירים בטווח גיל מתאים ואין להם גיליון הרשעות או תביעות קודמות יזכו במחיר טוב יותר בשל נתונים אלה כך שביטוח לנוהגים בטוח הינו זול יותר.

גיל ומגורים
מלבד העבר התעבורתי של הנהג מתחשבות חברות הביטוח באלמנטים נוספים כמו גיל הנהג ומקום המגורים שלו. מבחינת הגיל, ככל שהנהג צעיר יותר כך תתייקר פוליסת הביטוח עבורו בשל הסיכוי הגדול יותר להיות מעורב בתאונת דרכים. הדבר נבדק סטטיסטית והוכח כנכון קרוב לוודאי בשל העובדה שנהג צעיר הינו בעל ניסיון מועט בנהיגה ועלול להיקלע למצבים שונים שלא יוכל לצאת מהם בשלום ולכן מתמחרות חברות הביטוח את הפרמיה שלו כגבוהה יותר. גם מקום המגורים של המבוטח מהווה גורם שמשפיע על המחיר שכן נהג המתגורר באיזורים המחייבים אותו להימצא דרך קבע על כבישים סואנים ועמוסים בתנועת כלי רכב מגדיל את סיכוייו מבחינה סטטיסטית להיות מעורב בתאונת דרכים ובשל כך מחיר הביטוח עבורו יהיה יקר יותר. 

מתחשבים ברכב
מלבד אלמנטים הקשורים למאפייני הנהג המבוטח מתחשבות חברות הביטוח גם במאפייני הרכב עצמו כמו סוג, דגם, יצרן, שנת ייצור ועוד. בנוסף יש השפעה לאלמנטים של מיגון ברכב ואמצעים כמו מערכת בלימה משוכללת, כריות אויר ועוד אלמנטים שהופכים את הנהיגה לבטוחה יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר